بانکبانک و بیمه

فرمانده انتظامی همدان از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تقدیر کرد

سردار «سلمان امیری» فرمانده انتظامی استان همدان در دیدار با «عیسی امامی» رئیس هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اهدای لوح تقدیر از خدمات و تلاش کارکنان بانک تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «عیسی امامی» رئیس هیأت مدیره بانک در سفر به همدان با سردار «سلمان امیری» فرمانده انتظامی استان همدان دیدار کرد.
«امامی» با اشاره به مسئولیت اجتماعی بانک در کمک به اقشار کمتر برخوردار جامعه گفت: با هم‌افزایی دستگاه‌های حاکمیتی و اجرایی نقش کم‌نظیر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در کمک به افراد مناطق محروم بیش از پیش نمایان خواهد شد.
وی ادامه داد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در چارچوب تفاهم‌نامه با صندوق نوآوری و شکوفایی، از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت کرده و به آن‌ها وام قرض‌الحسنه پرداخت می‌کند.
امامی با بیان اینکه مردم و وام‌گیرندگان استقبال بسیار خوبی از وام‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران می‌کنند، تصریح کرد: معوقات این بانک کمترین معوقه در شبکه بانکی است.
رئیس هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: میزان معوقات بانک نیم درصد است و این بانک کمترین میزان معوقات را در شبکه بانکی دارد؛ در حالی که بالاترین تعداد وام را نیز پرداخت می‌کند.
امامی با تأکید بر اهمیت بانکداری الکترونیکی افزود: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران این امکان را فراهم کرده که با استفاده از اپلیکیشن همراه‌بانک «مهریران» بتوان به‌صورت آنلاین افتتاح حساب و حتی کارت هدیه آنلاین ارسال کنید.
همچنین در این دیدار سردار امیری با اهدای لوح سپاس به رئیس هیئت مدیره بانک از تلاش‌ها و زحمات کارکنان بانک تقدیر و تشکر کرد.
در قسمتی از این لوح سپاس آمده است:
«این لوح به پاس قدردانی از حسن همکاری و تشریک مساعی جناب عالی با مجموعه انتظامی استان در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در سالی که به «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» نام‌گذاری شده، تقدیم شما می‌گردد.
عزت و اقتدار برای کشور عزیزمان و سلامتی و توفیق روزافزون را در پرتو عنایات و برکات الهی و توجهات حضرت ولیعصر(عج) تحت رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مسئلت می‌نماییم.»

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا