بانکبانک و بیمه

افزایش ساعت کار بانک اقتصادنوین در مناطق مرزی


با هدف تسهیل ارایه خدمات بانکی به زایرین عتبات عالیات و با موافقت بانک مرکزی ساعت کار شعب منتخب بانک اقتصادنوین در مناطق مرزی با کشور عراق افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ecoideal)، به همین منظور ساعت کار شعب ارشاد و فردوسی کرمانشاه، آبادان و ایلام این بانک از روز دوشنبه اول آبان ماه ۱۳۹۶ از ساعت ۸ لغایت ۱۸ می‌باشد و این شعب به صورت یک‌سره آماده ارایه خدمت به هموطنان و زایرین عتبات عالیات هستند.

افزایش ساعت کار شعب منتخب بانک اقتصانوین در مناطق مرزی با کشور عراق تا روز شنبه ۲۰ آبان ماه ادامه خواهد داشت.
لازم به ذکر است در کنار افزایش ساعت کار شعب بانک اقتصادنوین، این بانک نسبت به راه‌اندازی دو باجه ارایه خدمات بانکی به هموطنان و مشتریان در مرزهای شلمچه و مهران اقدام کرده است.
به همین منظور پیش‌بینی‌های لازم برای راه‌اندازی باجه‌های موقت ارایه خدمات بانکی ۲۴ ساعته در مرزهای شلمچه و مهران صورت گرفته و این باجه‌ها با همکاری شرکت‌های بیمه نوین و پرداخت نوین به عنوان زیر مجموعه‌های گروه اقتصادنوین در ایام اربعین حسینی خدمات مورد نیاز زایرین عتبات عالیات را در زمینه‌های بانکی از جمله خرید و فروش ارز، انتقال وجه، برداشت وجه، افتتاح حساب، صدور آنی کارت، عملیات ساتنا و پایا، صدور انواع بیمه‌نامه و خدمات پرداخت الکترونیک ارایه می‌کنند.
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات و جزییات بیشتر می‌توانند در تمام ساعات شبانه روز با مرکز ارتباط نوین با شماره ۴۸۰۳۱۰۰۰-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا