بانکبانک و بیمهبیمه

زمان مجمع بانک اقتصاد نوین و برنامه افزایش سرمایه ۸۷ درصدی بیمه سامان

بانک اقتصاد نوین به عنوان اولین بانک خصوصی زمان برگزاری مجمع سالانه نوبت دوم را اعلام کرد.همچنین بیمه فرابورسی سامان برنامه افزایش سرمایه ۸۷ درصدی از ۳ محل را داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، پیرو برگزاری مجامع سالانه بانک ها در تیر سال جاری، مجمع نوبت اول بانک اقتصاد نوین در ۳۱ تیر نیز برگزار و به حد نصاب نرسید،از این رو، این بانک بورسی زمان برگزاری مجمع سالانه نوبت دوم را اعلام کرد تا در راستای تصویب صورت های مالی منتهی به سال گذشته در ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۷ آبان در مجموعه صدرا به این مجمع روانه شود.

“ونوین” که با سرمایه ۱۳۱ میلیارد تومانی در بازار اول معاملات بورس درج شده و اولین بانک خصوصی ایران است،از ۲۸ تیر سال جاری با توقف نماد رو به رو بوده و در ترکیب سهامداری خود،سرمایه گذاری ساختمان ایران با ۹.۴ درصد و شرکت ساختمانی گروه صنایع بهشهرتهران با ۸.۷ درصد را داراست.

همچنین بخوانید

همچنین بیمه فرابورسی سامان با سرمایه ۸۰.۳ میلیارد تومانی،با توجه به گزارش توجیهی هیئت مدیره درصدد افزایش سرمایه ۸۷ درصدی درصورت موافقت سازمان بورس است تا سرمایه فعلی را به ۱۵۰ میلیارد توان برساند.

تامین مالی “بساما” که بیمه سامان سهامدار ۱۶.۴ درصدی ان محسوب می شود، از ۳ محل جذاب سود انباشته،مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سایر اندوخته ها با هدف الزامات قانونی بیمه مرکزی صورت می گیرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا