بانکبانک و بیمه

بانک اقتصادنوین در مناطق زلزله‌زده مدرسه می‌سازد


بانک اقتصادنوین با همراهی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، در بازسازی مدارس آسیب دیده مناطق زلزله زده غرب کشور مشارکت می‌کند.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (ECOIDEAL)، به همین منظور هیئت مدیره بانک، با ابراز همدردی با بازماندگان ضایعه زلزله و طلب آمرزش و مغفرت از درگاه خداوند جهت درگذشتگان این حادثه با اختصاص مبلغ ۳۵ میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی و همچنین اختصاص یک روز حقوق همکاران داوطلب برای این امر خداپسندانه سعی دارد گوشه‌ای از آلام این هموطنان گرامی را التیام بخشد.

بانک اقتصادنوین شماره حساب شماره ۳-۱۰۰۵۰-۸۵۰-۱۴۷ و شماره شبای IR110550014785000010050003 و شماره کارت ۶۲۷۴۱۲۱۹۴۰۰۳۸۲۲۷ را جهت واریز کمک‌های نقدی هموطنان عزیز برای مشارکت در این اقدام خداپسندانه اختصاص داده است.
این بانک با همکاری سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، وجوه جمع‌آوری شده را صرف احداث مدرسه در مناطق آسیب دیده می نماید و گزارش آن را به هم میهنان عزیز ارایه خواهد کرد. 
لازم به ذکر است بانک اقتصادنوین در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، در زلزله سال ۱۳۹۱ استان آذربایجان غربی، با مشارکت کارکنان این بانک و هموطنان عزیز، چهار مدرسه در مناطق زلزله زده احداث کرد که این مدارس در حال حاضر، میزبان فرزندان این مرز و بوم در کسب علم و دانش هستند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا