امور زیربناییراه و ساختمان

هیچ مورد مشکوکی از مسافران مبتلا به آبله میمونی شناسایی نشده‌ است

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی حضرت امام با بیان اینکه مردم نگران نباشند هیچ مورد مشکوک ابتلا به بیماری آبله میمونی در بین مسافران دیده نشده‌است، گفت: بهداشت مرزی قبل از گیت گذرنامه مستقر است و در صورت مشاهده هر گونه علایمی از هر بیماری حتی آبریزش بینی سریعا اقدام می‌کند.

سعید چلندری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره اقدامات انجام شده در فرودگاه امام خمینی (ره) برای شناسایی مسافران مبتلا به  آبله میمونی و اینکه آیا با توجه به پیک پروازهای عراق مورد مشکوکی در بین مسافران ورودی به فرودگاه امام دیده شده است، اظهار داشت: بهداشت مرزی قبل از گیت گذرنامه مستقر است و در صورت مشاهده هر گونه علایمی از هر بیماری حتی آبریزش بینی سریعا اقدام می‌کند.

وی ادامه داد: چندین کارشناس از بهداشت مرزی در محل مبادی ابتدایی ورود به سالن فرودگاه امام برای بررسی و نظارت بر مسافران مستقر هستند و شرایط مسافران را پایش می‌کنند. به مسافران این هشدار را داده‌اند که اگر علایمی مشخص از بیماری خاص دارند به گیت بهداشت مرزی مراجعه کنند. البته به خود اظهاری مسافران اکتفا نمی‌شوند و خود کارشناسان بهداشت مرزی مسافران با علایم مشکوک را شناسایی و بلافاصله به جدا سازی این مسافر از سایر مسافران اقدام می‌کنند.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا