کسب و کار

خواص شگفت انگیز گرانولا برای چاقی و لاغری

گرانولا بر پایه جودوسرپرک، میوه های خشک و آجیل و مغزیجات می باشد و یک منبع غنی از فیبر، کربوهیدرات، پروتئین، پتاسیم، منیزیم، آهن و ویتامین های C و B6 می باشد.  از این رو می توان گرانولا را جزو سالم ترین میان وعده ها در نظر گرفت که برای تمام سنین قابل مصرف می باشد.

گرانولا بر پایه جودوسرپرک، میوه های خشک و آجیل و مغزیجات می باشد و یک منبع غنی از فیبر، کربوهیدرات، پروتئین، پتاسیم، منیزیم، آهن و ویتامین های C و B6 می باشد.  از این رو می توان گرانولا را جزو سالم ترین میان وعده ها در نظر گرفت که برای تمام سنین قابل مصرف می باشد. گرانولا جزو معدود خوراکی هایی است که می توان هم برای لاغری و کاهش وزن ، هم برای چاقی استفاده کرد. عوامل موثر در انتخاب گرانولای مناسب برای چاقی یا لاغری عبارتند از:

  1. گرانولا دارای تنوع زیادی است و شما می توانید با توجه به مواد اولیه تشکیل دهنده آن گرانولای مناسب خود را انتخاب کنید.
  2. گرانولا به تنهایی یک میان وعده غذایی است اما اینکه با چه چیزی ترکیب می شود، تعیین می کند لاغرکننده یا چاق کننده باشد.
  3. زمان مصرف گرانولا در چاقی و لاغری بسیار اثرگذار است بنابراین با توجه به شرایط خود آن را در رژیم غذایی تان جای دهید.
  4. مقدار مصرف گرانولا نیز همچون زمان مصرف از اهمیت بالایی برخوردار است و برای اهداف چاقی یا لاغری بسیار متفاوت است.

خواص گرانولا برای لاغری

خوردن غذاهایی با فیبر بالا می تواند به روند لاغری و کاهش وزن سرعت بیشتری بدهد. گرانولا به عنوان یک غذای سبک و سیر کننده، منبعی غنی از فیبر محلول است که آب زیادی را به خودش جذب می کند. از این رو بعد از خوردن گرانولا اشتهای شما کاهش پیدا کرده و برای مدتی طولانی احساس سیری می کنید. همچنین فیبر با کند کردن فرایند هضم وتقویت هورمون سیری می تواند از پرخوری ما بین وعده های غذایی پیشگیری کند. به همین دلیل مصرف گرانولا برای لاغری به شدت توصیه می شود.

خواص گرانولا برای لاغری

طریقه مصرف گرانولا برای لاغری

گرانولا سرشار از پروتئین و فیبر است که هردو به سیری کمک زیادی می کنند. این دو ماده حیاتی در گرانولا، سرعت تخلیه معده را کاهش می‌دهند و زمان هضم را افزایش می‌دهند. به این ترتیب می‌تواند به شما کمک کند برای مدت طولانی‌تری احساس سیری کنید.

شما می توانید از گرانولاهای رژیمی در جهت لاغری  وکاهش وزن به صورت ترکیبی با مواد غذایی دیگر ویا مستقلا به عنوان یک وعده غذایی استفاده کنید. چند نمونه از مواردی که می توان با گرانولا ترکیب و برای لاغری مصرف کرد.

  1. ترکیب گرانولا رژیمی با ماست یونانی یک میان وعده عالی برای ورزشکاران و بدنسازان به شمار می رود. با خوردن این دسر خوشمزه برای مدت طولانی احساس سیری خواهید کرد.
  2. ترکیب گرانولا با شیر کم چرب یک صبحانه عالی و کاملا رژیمی است. این صبحانه نه تنها معده شما را پر نگه می دارد بلکه سطح انرژی تان را افزایش داده و جلوی ضعف و گرسنگی را می گیرد.
  3. می توانید از گرانولا در توپک ها یا بارهای انرژی استفاده کنید و به عنوان میان وعده یا حتی یک وعده غذایی سالم استفاده کنید.
  4. گرانولارا با اسموتی میوه ها ترکیب کنید و از فواید بی نظیرش برای لاغری و چربی سوزه بهره مند شوید.

بهترین زمان مصرف گرانولا برای لاغری

گرانولا را می توان هم در وعده صبحانه، هم به عنوان میان وعده در رژیم های لاغری مصرف کرد. اما بهترین زمان مصرف گرانولا برای لاغری در وعده صبحانه است. با خوردن گرانولا سطح انرژی تان به میزان قابل توجهی افزایش می یابد و با بالا رفتن متابولیسم بدن به چربی سوزی کمک می کند. همچنین با دادن احساس سیری به شما از پرخوری پیشگیری می کند. اگر قصد تهیه گرانولا در طعم های مختلف دارید، پیشنهاد میکنیم سری به صفحه قیمت گرانولا بزنید، هم از قیمت و هم از طعم های مختلف آن مطلع شوید.

گرانولا برای لاغری

خواص گرانولا برای چاقی

بیشتر کسانی که به اضافه کردن وزن خود فکر می کنند، اولین گزینه شان خوردن مقدار زیادی غذای چرب یا فست فودی می باشد. با اینکه پایه اصلی گرانولا از جودوسر پرک می باشد و بیشتر به عنوان یک وعده غذای رژیمی شهرت یافته است اما شما می توانید به جای خوردن غذاهای ناسالم و مضر از گرانولایی که دارای مغز و آجیل بیشتری هستند استفاده کنید.

چراکه برخی از گرانولاهای موجود در بازار دارای کالری بالایی هستند که به تنهایی و یا با ترکیب مواد غذایی دیگر می توانند کالری بیشتری به بدنتان برسانند و به روند چاقی و اضافه وزن کمک کنند.

گرانولا را چگونه مصرف کنیم تا چاق شویم؟

گرانولا حاوی چربی‌های سالم و پروتئین گیاهی می باشد. از این رو می توانید به تنهایی یا به صورت ترکیب شده با مواد غذایی دیگر در وعده های غذایی یا میان وعده ها استفاده کنید. برای آنکه از مصرف این ماده غذایی سالم و پر فایده بیشترین بهره را ببرید حتما به موارد زیر توجه کنید.

  1. معمولا ترکیب گرانولا با مواد پرکالری مانند شکلات، کره بادام زمینی،خرما خشک، ماست و شیر پرچرب، موز و مغزیجات می تواند تاثیر خوبی بر روی روند اضافه وزن بگذارد.
  2. برای آنکه چاق شوید می توانید بلافاصله بعد از ورزش و یا فعالیت سنگین که بدن نیاز زیادی به غذا دارد گرانولا مصرف کنید.
  3. برخلاف کسانی که می خواهند لاغر شوند شما می توانید قبل از خواب یک وعده غذایی میل کنید که گرانولا برای این امر انتخاب ایده آلی به حساب می آید.

زمان مصرف گرانولا برای چاقی

شما می توانید در هر زمانی که دوست دارید از گرانولا استفاده کنید. گرانولا می تواند یک میان وعده دلچسب یا یک وعده غذایی خاص به حساب بیاید. همچنین خوردن آن درست قبل از خواب می تواند به افزایش وزن کمک زیادی کند. شرکت رامش روزان ماندگار تحت عنوان برند مدیاف یکی از بهترین تولیدکننده های گرانولادر کشور است.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا