اپلیکیشن جهش، خدمتی نوین از بانک ایران زمین برای جامعه جهاد دانشگاهی

مراسم امضا قرارداد توسعه بانکداری دیجیتال با حضور مدیران ارشد و نمایندگان بانک ایران زمین، سازمان جهاد دانشگاهی، شرکت جهان ارقام پارس و شرکت جهش پرداز آینده برگزار شد.

  • اپلیکیشن جهش، جهشی پرثمر در حوزه شخصی سازی خدمات بانکی

در این مراسم عبدالمجید پورسعید مدیر ارشد بانک ایران زمین ضمن قدردانی از زحمات همکاران حوزه فناوری اطلاعات بانک و شرکت جهان ارقام پارس، مدیران عالی سازمان جهاد دانشگاهی و شرکت جهش پرداز آینده، گفت: مشارکت بانک ایران زمین و مرکز آموزش جهاد دانشگاهی در پروژه توسعه بانکداری دیجیتال و راه اندازی اپلیکیشن جهش این امکان را فراهم خواهد کرد تا به بهترین شکل از ظرفیت های موجود در بانک بهره برداری شود و در جهت توسعه و اشاعه بستر ارائه خدمات بانکداری دیجیتال و سرویس دهی مطلوب به جامعه جهاد دانشگاهی به ویژه اساتید دانشگاه و دانشجویان نخبه، پزشکان و پرستاران پر تلاش کشور گام برداشته شود.

پورسعید همکاری شرکت جهان ارقام پارس (جامپ) با شرکت جهش پرداز آینده در حوزه ساخت اپلیکیشن جهش به عنوان یک اپلیکیشن اختصاصی برای مجموعه جهاد دانشگاهی را جهشی پرثمر در حوزه ارائه خدمات بانکی شخصی سازی شده و نئوبانک در کشور بیان کرد و افزود: نگاه مدیران ارشد بانک ایران زمین در حوزه سرویس های بانکداری دیجیتال، حرکتی بزرگ در جهت تولید اپلیکیشن های اختصاصی برای صنایع و کسب و کارهای مختلف با محوریت ارائه سرویس های شخصی سازی شده با توجه به نیاز مشتری است.

  • جهش دروازه ای برای ایجاد هویت اعتباری برای اساتید و دانشجویان

علیرضا کریمی عضو هیأت سرپرستی بانک ایران زمین در این مراسم ضمن اشاره به جایگاه و فقدان سعید کاظمی آشتیانی به عنوان مرد جاودانه و بنیان گذار پژوهشگاه رویان و جهاد دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی ایران، جهاد دانشگاهی را موفق ترین نهاد با کارنامه ای متقن و پاسخگو بعد از انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: خوشنامی جهاد دانشجویی بر هیچکس پوشیده نیست و ما در بانک ایران زمین افتخار می کنیم که با این مجموعه علمی و معتبر همسو و همراه شده ایم. هدف ما در بانک این است که در هر نقطه از کشور که امکان رشد و توسعه وجود دارد مشارکت کنیم.

وی ایجاد هویت اعتباری برای اساتید و دانشجویان را ضروری دانست و افزود: بیشترین اجتماع نسل جوان را دانشجویان تشکیل می دهند و از ما انتظار دارند تا با ایجاد امکان ضمانت و اعتبار، نیاز روزمره آنان را در مقاطع مختلف زندگی علمی و شخصی خود برآورده کنیم. بی شک جهاد دانشگاهی می تواند با پشتوانه ای که دارد، کارت جهش را به عنوان یک کارت اعتباری در اختیار نه تنها دانشجویان، بلکه اساتید و مدرسین دانشگاه قرار دهد و نیاز آنان را برطرف کنند.

کریمی توسعه و پیشرفت اقتصاد کشور را مستلزم گسترش تردد جمعیت و ورود بخش های مختلف کشور به بخش های اقتصادی از جمله بانک ها بیان کرد و خاطر نشان کرد: امید است با ورود جامعه جهاد دانشگاهی به بانک ایران زمین، علاوه بر توسعه خدمات بانکداری دیجیتال و نئوبانک، گامی موثر در رشد و تعالی اقتصاد و نظام بانکی کشور برداشته شود.

  • جهش اولین ارتباط شبکه بانکی کشور با حوزه کسب و کار

کاظم دهقان مدیرعامل شرکت جهان ارقام پارس در این مراسم، امضا قرارداد توسعه بانکداری دیجیتالی با شرکت جهش پرداز آینده را منشاء یک تحول بزرگ برای دو مجموعه بیان کرد و گفت: پس از گذشت شش ماه تلاش شبانه روزی و همکاری دو جانبه، طرح ایده ایجاد یک زیرساخت بانکداری دیجیتالی شکل گرفت و در نهایت به یک سرویس قابل اتکا برای ورود بانکداری دیجیتال به حوزه کسب و کار تبدیل شد.

دهقان بانکداری دیجیتال را فاصله گرفتن از محوریت محصول دانست و افزود: محور مشتریان بخش کسب و کار جزو اهداف اصلی ما در حوزه بانکداری دیجیتال است که به همین دلیل می توان گفت اولین ارتباط شبکه بانکی کشور با حوزه کسب و کار در جهت ایجاد فرصت های تعاملی و به اشتراک گذاشتن سرویس ها و ظرفیت ها برای خلق منافع مشترک، در حال شکل گیری است که برای کشور منحصر به فرد است.

مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ایران زمین ضمن قدردانی از همکاری ارگان ها و سازمان های دست اندکار، معاونان بانک ایران زمین، شرکت های زیر مجموعه هلدینگ، سازمان جهاد دانشگاهی و شرکت جهش پرداز آینده، خاطرنشان کرد: با همکاری و مشارکت این مجموعه متخصص توانستیم ظرفیت بانکداری دیجیتال را برای تولید اپلیکیشین جهش به کار گرفته و به جامعه بزرگ مخاطبان جهاد دانشگاهی در این پلتفرم، به صورت هم زمان علاوه بر انجام امور خود، خدمات بانکی ارائه کنیم.

دهقان بزرگترین سرمایه این پروژه را اشتیاق وافر اعضای گروه و احساس نیاز به ارائه سرویس های اختصاصی به مخاطبان بیان کرد و افزود: با مشارکت شرکت جهش پرداز آینده، اپلیکیشن جهش تولید و به بلوغ رسید. کارت های بانکی شامل کارت دبیت و کارت هدیه طراحی و تعداد ده هزار بن کارت ها صادر شد. در نهایت توانستیم برای اولین بار ظرفیت های بانکداری دیجیتال را خارج از بانک و شعبه با محوریت بانک ارائه دهیم.

  • اعتماد متقابل و اخلاق مداری عامل موفقیت پروژه جهش

در ادامه مراسم سیدرضی آقاسیدی معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاد دانشگاهی، جهاد دانشگاهی را به عنوان تنها نهاد دانشگاهیان فرهنگ پایه متولد شده انقلاب اسلامی اعلام کرد و گفت: این نهاد علمی از سال پنجاه و نه شکل گرفت و در طی چهل و پنج سال فعالیت مستمر توانسته است به دستاوردهای بزرگ و غرور آفرین ملی دست پیدا کند.

آقاسیدی ضمن اشاره به ۱۵۶ مرکز آموزشی تخصصی تحت پوشش جهاد دانشگاهی در کشور و دانشگاه علم فرهنگ به عنوان رتبه یک دانشگاه های غیردولتی کشور ، جهاد دانشگاهی را یک نهاد پیشران در جهت تحقق اهداف دانشجویان و متخصصان بیان کرد و افزود: ثمره تمامی این تلاش ها تولد تعداد بی شماری دانشمند معتبر با درجه علمی قابل رقابت در سطح جهانی به کشور است.

وی پژوهشگاه رویان و فعالیت این مجموعه در حوزه سلول های بنیادی، خبرگزاری ایسنا به عنوان یکی از پرنفوذ ترین رسانه کشور را از دیگر اقدامات جهاد دانشگاهی اعلام کرد.

آقاسیدی ضمن ابراز خرسندی از همکاری و مشارکت بانک ایران زمین با جهاد دانشگاهی در پروژه اپلیکیشن جهش، گفت: امیدوارم دو مجموعه در کنار هم اراده کنند و از بانکداری دیجیتال به مفهوم بین المللی نئوبانک حرکت کنند.

معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاد دانشگاهی ماهیت و ذات این نهاد را مرزنوردی بیان کرد و افزود: ما معتقدیم که در تعامل با بانک دنیای نئوبانک را به کشور ارائه کنیم و در بلند مدت بانکداری شخصی سازی شده را از پلتفرم نئوبانکی با هم تجربه کنیم. جهاد دانشگاهی به عنوان یک مجموعه دانش بنیان و پیشران در حوزه های مختلف، می تواند ظرفیت مطلوبی بالغ بر سه میلیون نفر که به صورت مداوم در شبکه آموزش و درمان با ما در ارتباط هستند را در اختیار بانک ایران زمین قرار داده تا از خدمات ایجاد شده بهره مند شوند.

آقاسیدی اعتماد متقابل و اخلاق مداری را عامل موفقیت پروژه دانست و از مجموعه فعال در پروژه خواست تا با تداوم این رویکرد منعطف موجب دلگرمی همه و برداشتن گام های بلندتر در این مسیر باشند.

  • اپلیکیشن جهش پاسخگوی مخاطبین متنوع با نیازهای متفاوت است

در این مراسم مهدی باصولی رئیس هیأت مدیره شرکت جهش پرداز آینده گفت: جهاد دانشگاهی با توجه به تنوع فعالیتی که وجود دارد، در حوزه های آموزشی، خدماتی و فرهنگی، مخاطبین متنوعی دارد و هر کدام خدمات متفاوتی نیاز دارند.

باصولی شکل گیری خدمات بانکی بر مبنای نیاز مخاطبین را ضروری دانست و افزود: اپلیکیشن جهش با تلاش و انرژی تمام گروه باید آن قدر ارتقا پیدا کند که تمام نیازهای مخاطبین مجموعه جهاد دانشگاهی را بتوانیم پاسخ بدهد. برای مثال در حوزه درمان، بیماران، پزشکان، پرستاران، جامعه بزرگی را تشکیل می دهند یا در حوزه دانشگاهی سی و پنج هزار دانشجو و چهار هزار مدرس مشغول تدریس هستند.

  • جهش اولین تجربه بانکداری و نئوبانک سازمانی در کشور

مدیرعامل شرکت جهش پرداز آینده در این دیدار ضمن تقدیر از حمایت های جهاد دانشگاهی و همکاری بانک ایران زمین، گفت: اولین تجربه بانکداری و نئوبانک سازمانی را در کشور تجربه می کنیم. راه پر چالش و طولانی داریم که امیدوارم با همکاری همه دست اندرکاران این مسیر را به سرمنزل مقصود برسونیم.

وی در ادامه افزود: شش ماه گذشته ماه های بسیار سختی برای ما بود. تست سیستم و ایجاد یک اپلیکیشن جدید با ایده جدید بسیار سخت است و توانستیم با همکاری هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ایران زمین (جامپ) کار را به نتیجه برسانیم. این اپلیکیشن علاوه بر خدمات بانکی، خدمات ویژه جهاد دانشگاهی را هم ارائه خواهد کرد و تلفیق این دو برای اپلیکیشن امکان پذیر است. امید است بتوانیم با حمایت های همه جانبه از سوی مجموعه دست اندرکاران پروژه اپلیکیشن جهش بتوانیم کار نویی که آغاز کرده ایم را به نتیجه برسانیم.

در انتهای مراسم قرارداد توسعه بانکداری دیجیتالی توسط نمایندگان شرکت جهان ارقام پارس( هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ایران زمین)و شرکت جهش پرداز آینده امضا شد.

خروج از نسخه موبایل