بانکبانک و بیمه

پیام تبریک سرپرست بانک دی به مناسبت هفته بانکداری اسلامی

سرپرست و رئیس هیأت‌مدیره بانک دی طی پیامی فرارسیدن هفته بانکداری اسلامی را به تمامی فعالان اقتصادی و کارکنان خدوم شبکه بانکی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بانک دی، اسماعیل جلیلی طی پیامی فرا رسیدن هفته بانکداری اسلامی  را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:

تصویب قانون عملیات بانکی بدون ربا در دهم شهریور ۱۳۶۲ فصل جدیدی در نظام بانکداری کشور عزیزمان ایران رقم زده است. قانون بانکداری بدون ربا، با تمرکز بر حذف ربا نخستین گام اساسی را برای اصلاح نظام بانکی برداشته است. این دستاورد عظیم که به واسطه دوراندیشی و دقت نظر معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) بدست آمده است امروزه با تمرکز و توجه به سایر مؤلفه‌ها، اصول و مبانی شریعت و با تکیه بر چارچوب اخلاقی می‌تواند نقش کلیدی در اثربخشی بیشتر نظام بانکداری، کاهش عملیات صوری و هزینه مبادله و در نهایت کمک به پویایی هر چه بیشتر اقتصاد کشور داشته باشد.

نامگذاری هفته بانکداری اسلامی به مناسبت فرارسیدن سالروز تصویب این قانون نیز بسیار درست و دقیق بوده است و از اهمیت پیاده‌سازی یک نظام بانکی متمایز با نظام بانکی مرسوم در کشور‌های سرمایه‌داری حکایت دارد.

امید است در سالی که به تدبیر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مزین به سال «جهش تولید با مشارکت مردم» شده است، شاهد رشد و ارتقای فرهنگ بانکداری اسلامی برای توسعه اقتصادی و خروج از مسائل و دغدغه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مردم باشیم.

اینجانب به نمایندگی از طرف اعضای هیأت مدیره بانک دی ضمن تبریک دهم شهریورماه و آغاز هفته بانکداری اسلامی به تمامی فعالان اقتصادی، کارکنان شریف نظام بانکی و همکاران پرتلاشم در بانک ارزش‌آفرین دی، از خداوند منان توفیق روز افزون اقتصاد کشور را مسألت دارم.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا