افتتاح ۵ سایت ‌پرسرعت همراه در مناطق شهری و روستایی خوزستان

مدیرعامل مخابرات خوزستان از افتتاح ۵ سایت پرسرعت همراه اول در روستاها و شهرهای استان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

رحیم فلاح‌زاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نصب و راه‌اندازی دکل و ۲ سایت روستایی پرسرعت همراه در روستاهای زیرراه و ده‌نظر رامهرمز، اظهار کرد: سایت پرسرعت و دکل مخابراتی همراه اول در روستای زیر راه و ده‌نظر رامهرمز نصب و راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: در ادامه اجرای پروژه افزایش پوشش شبکه همراه اول و پایداری ارتباطات با هدف ایجاد عدالت ارتباطی و بهره‌مندی روستائیان از خدمات دولت الکترونیک و اطلاعات ملی، سایت پرسرعت جدید روستایی در روستای زیر راه از توابع بخش مرکزی شهرستان رامهرمز با تکنولوژی نسل ۲ و ۴ از محل اعتبارات uso وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نصب و راه‌اندازی و وارد مدار شد.

مدیرعامل مخابرات خوزستان ادامه داد: عملیات نصب و راه‌اندازی این سایت‌ها با تلاش و پیگیری‌های کارشناسان فنی حوزه معاونت ارتباطات سیار مخابرات منطقه خوزستان و پس از اخذ مجوزهای لازم، مکان‌یابی و تامین زیرساخت شبکه، مراحل پی‌ریزی (فوندانسیون) و اجرا، وارد شبکه گسترده همراه اول شدند و روستائیان ساکن در این روستاها از خدمات شبکه پرسرعت ارتباطات سیار بهره‌مند شدند.

فلاح‌زاده با اشاره به راه‌اندازی سایت پرسرعت همراه در ماهشهر گفت: با نصب و راه‌اندازی دکل مخابراتی و سایت پرسرعت جدید در ماهشهر شبکه ارتباطی همراه اول این شهرستان توسعه و تقویت شد.  

وی با اشاره به پیگیری راه‌اندازی تکنولوژی ۴G بر روی این دکل، ادامه داد: این سایت هفتمین سایت پرسرعت و دکل مخابراتی از پروژه فاز ۹ توسعه شبکه همراه اول استان است که در راستای بهره‌مندی مشترکین از خدمات مطلوب و با کیفیت و افزایش پوشش آنتن دهی و رفع نقاط کور در مناطق مختلف، با تکنولوژی نسل ۲ و ۳ نصب و راه‌اندازی شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات خوزستان با اشاره به اجرای سایت پرسرعت همراه و دکل مخابراتی در روستای زراقلی‌بالا رامهرمز، عنوان کرد: با نصب و راه‌اندازی دکل مخابراتی و سایت پر سرعت جدید در روستای زراقلی‌بالا از توابع شهرستان رامهرمز، این روستا زیر پوشش شبکه و دیتای پر سرعت همراه اول قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه اجرایی شدن عملیات پروژه فاز ۹ توسعه و تقویت شبکه ارتباطی همراه اول در راستای بهره‌مندی مشترکین از خدمات مطلوب و با کیفیت، افزایش پوشش آنتن دهی و رفع نقاط کور در مناطق مختلف، سایت‌ پرسرعت همراه اول جدید در شهر بندر امام خمینی (ره) با تکنولوژی نسل ۲، ۳ و ۴ نصب و راه‌اندازی شد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

خروج از نسخه موبایل