بانکبانک و بیمه

ثبت ۶۰ هزار تراکنش در خودپردازهای بانک شهر از سوی زائران اربعین حسینی

مدیرامورسیستم های بانکی بانک شهر از ثبت حدود ۶۰ هزار تراکنش در خودپردازهای این بانک از سوی زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک شهر، سید عباس نوربهاء با اشاره به استقبال گسترده زائران اربعین سرور و سالار شهیدان از خدمات این بانک در مرزهای کشور، گفت: امسال نیز همانند سالیان گذشته، شاهد استفاده هموطنان از خودپردازهای بانک شهر در مرزهای کشور بوده و خوشبختانه همکاران بانک توانستند، خدمات بانکی را به بهترین نحو ممکن به زائران ارائه کنند.
نوربهاء با اشاره به اینکه برداشت وجه از خودپردازهای بانک شهر بیشترین رکورد در میان خدمات بانکی را در ایام اربعین حسینی به خود اختصاص داده است، عنوان کرد: بیش از ۳۰ هزار تراکنش برداشت وجه در خودپردازهای بانک شهر در مرز مهران به ثبت رسیده است.
وی با تاکید بر اینکه در حدود ۵۶۸ میلیارد ریال انتقال وجه بواسطه خودپردازهای بانک در مرز مهران انجام شده است، ادامه داد: خودپردازهای بانک شهر بیش از ۲۱ هزار تراکنش انتقال وجه و ۵ هزار تراکنش پرداخت قبض را به ثبت رسانده اند.
مدیر امورسیستم های بانکی بانک شهر با بیان اینکه در مجموع در حدود ۶۰ هزار تراکنش توسط خودپردازهای بانک شهر به ثبت رسیده است، گفت: همچنین بیش از ۱۲۸ میلیارد ریال پول نقد از خودپردازهای بانک شهر در مرز مهران توسط هموطنان عزیز برداشت شده است.
نوربهاء در پایان گفت: خدا را شاکریم که کارکنان بانک شهر در سال جاری نیز توانستند؛ با برپایی موکب و ارائه خدامات برتر بانکی به زائران اربعین حسینی؛ جلوه های زیبایی از عشق و دلدادگی به ساحت سیدالشهدا (ع) را خلق کنند.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا