نجارزاده: رعایت انضباط مالی از مهم‌ترین اولویت‌های بانک ملی ایران است

مدیرعامل بانک ملی ایران در «نشست بررسی عملکرد واحدهای بانک ملی ایران در طرح اقتدار ملی» با تأکید بر عزم جدی این بانک برای افزایش سهم بازار در ماه‌های پیش‌رو گفت: با همت همه ارکان بانک، در سال جاری نیز شاهد جهش بانک ملی ایران در سهم بازار خواهیم بود

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده در این نشست که با حضور اعضای هیأت عامل، رؤسای ادرات کل و همچنین با حضور وبیناری رؤسای ادارات امور شعب سراسر کشور برگزار شد،تأکید کرد: همانگونه که سال گذشته بانک ملی ایران توانست سهم خود از بازار را افزایش دهد، امسال نیز با اجرای برنامه‌های منسجم و تلاش همه بخش‌ها، سهم مناسبی از بازار را کسب خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه شهریور ماه فرصت مناسبی  برای جذب نقدینگی‌ست، گفت: همه بخش‌های بانک و ستادهای ادارات امور شعب باید برای جذب منابع بیشتر آمادگی داشته باشند و تلاش کنند.
مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان اینکه برنامه‌های بخش‌های مختلف بانک نباید به شکل جزیره‌ای اجرا شوند و رویکرد واحدها باید منسجم باشد، افزود: در اجرای برنامه‌ها  و طرح‌ها باید همه ارکان بانک به‌صورت منسجم و با دید همه جانبه و هماهنگ با یکدیگر حرکت کنند.
نجارزاده با تأکید بر اینکه که در پرداخت سود سپرده‌ها نباید از مصوبات بانک مرکزی عدول شود، گفت: بانک ملی ایران، بانک انضباط محور است و رعایت انضباط مالی از مهم‌ترین اولویت‌هایی‌ست که باید در همه برنامه‌ها و طرح‌های در حال اجرا، به آن توجه شود. بخش ارزی بانک دارای ظرفیت‌های مهمی‌ست. فعال شدن بخش ارزی و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان بزرگ در این بخش، بر جذب منابع ریالی نیز تأثیر مثبت خواهد گذاشت.
نجارزاده با تأکید بر آمادگی همه بخش‌ها برای تأمین محصولات مورد نیاز بخش‌های مختلف بانک،گفت: در اجرای طرح‌ها باید پشتیبانی‌های لازم به‌خوبی صورت گیرد و هیچ گونه کمبودی در تأمین محصولات مورد نیاز برای بخش‌های متولی امر وجود نداشته نباشد.
وی افزود: در شرایط رقابتی نظام بانکی، بی‌تفاوتی کارکنان یک بانک، آفت است. بنابراین همه باید با احساس مسئولیت و انگیزه بالا برای جذب و رشد منابع بانک تلاش کنند.
مدیر عامل بانک ملی ایران تأکید کرد: کارکنان بانک ملی ایران، کارکنان با تجربه‌ای هستند که سال‌ها در بخش‌های کارشناسی به فعالیت پرداخته‌اند؛ ازاین‌رو با هر چه پویاتر شدن نظام پیشنهادها می‌توان ایده‌ها و فکرهای نو را از سوی همکاران برای اداره بهتر بانک ملی ایران، به دست آورد.
وی با تأکید بر الزام آشنایی بیشتر کارکنان با محصولات و طرح‌های بانک، بیان کرد: برای آشنایی هرچه بیشتر مشتریان و عموم مردم از طرح‌ها و محصولات بانک ملی ایران باید در بخش تبلیغات فعال‌تر از گذشته باشیم.
گفتنی‌ست؛ در این نشست گزارشی از عملکرد واحدهای مختلف بانک ملی ایران در طرح اقتدار ملی ارائه شد و مدیر عامل بانک رهنمودهای لازم را برای هرچه پویاتر شدن واحدهای مربوطه در جذب نقدینگی ارائه کرد.

خروج از نسخه موبایل