انگیزه لازم برای تحول کار همکاران شعب فراهم شود

سرپرست و رئیس هیأت مدیره بانک دی با تأکید بر این که نباید اقدامات روزمره و جاری شعب، آن‌ها را از بازاریابی و جذب مشتریان و منابع جدید باز دارد، گفت: همه ما عهد بسته‌ایم که با صددرصد توان و ظرفیت خود، بانک را در مسیر رسیدن به جایگاه مطلوبش هدایت و حمایت کنیم.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک دی؛ اسماعیل جلیلی، سرپرست و رئیس هیأت مدیره بانک، در جلسه هم‌اندیشی با رؤسای شعب استان‌ها با بیان اینکه اهداف تعیین شده در نقشه راه بانک باید با سرعت و دقت محقق شوند، اظهار کرد: ایجاد ارتباط حداکثری میان بانک با بازارهای پیرامونی در استان‌ها و نیز افزایش اعتماد مشتریان، راه ایجاد پایداری در روند رشد و توسعه فعالیت‌های بانک است.

وی آموزش کارکنان، افزایش اختیارات شعب و ایجاد انگیزه میان همکاران را از الزامات پویایی در شعب دانست و خاطرنشان کرد: باید ضمن تجدیدنظر در نحوه توزیع منابع انسانی و امکانات فیزیکی، شاخص‌های ارزیابی عملکرد نیز بهینه شود، به گونه‌ای که نتایج دریافتی از ارزیابی‌ها به واقعیت نزدیک‌تر باشد.

جلیلی همچنین از همکاران بانک دی در سراسر کشور خواست پس از اشراف به امور و جزئیات کارکردها و فرایندها، پیشنهادهای اصلاحی خود را به مدیران بالادستی منتقل کنند تا همه ظرفیت بانک برای حرکت به سمت تحقق اهداف به کار گرفته شود.

در ادامه این نشست همت‌الله حسین‌زاده، عضو هیأت مدیره بانک، پایبندی به اهداف تعیین شده برای شعب را الزامی خواند و گفت: با اصلاح رویه‌ها به‌ویژه در حوزه اعتباری، باید نسبت تسهیلات تکلیفی به کل تسهیلات پرداختی بانک کاهش یابد.

وی همچنین با تأکید بر اینکه هر شعبه، یک بانک است، خاطرنشان کرد: تراز عملیاتی، سود و زیان، ترکیب منابع انسانی، آموزش کارکنان، مطالبات غیرجاری و سایر شاخص‌هایی که در کل بانک به طور مرتب پایش می‌شود، باید در شعبه توسط مسئولان آن در دوره‌های زمانی کوتاه مدت ارزیابی و نسبت به بهینه کردن آنها اقدام شود.

در ابتدای این جلسه، رسول سعیدی رئیس اداره مدیریت پروژه، برنامه‌ریزی و ارزیابی عملکرد، گزارشی از فعالیت شعب استان‌های بانک دی ارائه کرد. همچنین جلیل بی‌نظیر، جواد افتخاری، بهزاد روشن و رؤسای شعب اصفهان، مرکزی مشهد، ارومیه، بوشهر و اردبیل نیز به بیان دیدگاه‌های خود درباره چگونگی تحقق اهداف بانک پرداختند.

خروج از نسخه موبایل