بورسبورس اوراق

سلیمانی پس از ۴سال از سرمایه‌گذاری غدیر رفت

 

با خداحافظی غلامرضا سلیمانی پس از ۴ سال تکیه بر صندلی مدیریت سرمایه گذاری غدیر، محمد طالبی به جای وی در کرسی مدیریت یکی از بزرگ‌ترین هلدینگ‌های بورس نشست.

 

غلامرضا سلیمانی پس از گذشت بیش از ۴ سال سکانداری شرکت سرمایه گذاری غدیر و پایان ماموریت خود از این هلدینگ بورسی و در حالی که تنها چند روز به پایان سال مالی منتهی به پایان آذر ماه ۱۳۹۶ این ناشر باقی مانده از این شرکت خداحافظی کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، همزمان با کنار رفتن سلیمانی،محمد طالبی به عنوان مدیر عامل جدید سرمایه گذاری غدیر معرفی شده است.

طالبی عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق(ع) ومدیر گروه مالی این دانشگاه است و درکارنامه خود عضویت در هیات مدیره شرکت مشاوره مالی دیدگاهان جاوید(۱۳۸۵-۱۳۷۶)،عضویت درهیات‌مدیره شرکت تولید و صادرات ریشمک(۱۳۸۶-۱۳۷۸)،عضویت در هیات‌مدیره شرکت بیمه ملت( ۱۳۸۷-۱۳۸۲)،عضویت در هیات‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تدبیر (۱۳۸۰-۱۳۷۸)و عضویت در هیات امناء موسسه بانکداری ایران از سال ۱۳۹۰ را دارد.

وی همچنین مدیر عاملی بانک کشاورزی و سرمایه گذاری تدبیر وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) را نیز تجریه  کرده است.

سلیمانی در حالی از ۱۵ آبانماه ۱۳۹۲ به عنوان مدیر عامل سرمایه گذاری غدیر انتخاب شد که هر سهم “وغدیر” به مبلغ ۵۶۳۷ ریال در تابلوی معاملات بورس تهران قیمت می‌خورد.

در طول مدیریت ۴ ساله وی ، سه مرحله افزایش سرمایه در تاریخ‌های ۱۹ مهر ماه ۱۳۹۳به میزان ۱۰۰ درصد از محل مطالبات حال شده سهامداران، آورده نقدی و اندوخته سرمایه ای، ۷ آبانماه ۱۳۹۴ به میزان ۲۸ درصد از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی و در ۲۴ آبانماه ۱۳۹۵ به میزان ۵۶.۲۵ درصد از محل مطالبات حال شده سهامداران، آورده نقدی و اندوخته سرمایه‌ای صورت گرفت.

به این ترتیب سرمایه گذاری غدیر در زمان مسئولیت سلیمانی در مجموع ۱۸۴.۲۵درصد و معادل ۱۵ هزار و ۴۰۸ میلیارد تومان سرمایه خود را افزایش داد.

با این توصیف سکاندار جدید “وغدیر” پس از رقیق شدن حجم کل سهام با قیمت هر سهم ۱۳۲۸ ریال و ارزش بازار سهام ۹ هزار و ۵۴۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان این سهم را تحویل می گیرد.

 

منبع
فارس

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا