بانکبانک و بیمه

طی مراسمی و با حضور مدیران ارشد بانک اقتصادنوین، خدمت و محصولات جدید شرکت پرداخت نوین معرفی شد

در آستانه میلاد با سعادت حضرت محمد مصطفی (ص) و طی مراسمی خدمات و محصولات جدید شرکت پرداخت نوین آرین معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، این محصولات همزمان با برگزاری نمایشگاه و همایش ارایه خدمات و محصولات “طلوع نوین” و با حضور مدیران عالی رتبه بانک اقتصادنوین از جمله بنیان‌گذار، رییس و اعضای هیات مدیره، سرپرست و سایر مدیران ارشد بانک اقتصادنوین و مدیران ارشد شرکت پرداخت نوین و شرکت‌های وابسته این بانک معرفی شد.

در این همایش که با حضور سرپرستان شعب مناطق تهران و استان‌ها و روسای شعب بانک اقتصادنوین برگزار شد جزییات خدمات جدید شرکت پرداخت نوین تشریح شد ضمن اینکه مدیر امور شعب و تعدادی از سرپرستان مناطق این بانک نیز به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص خدمات مورد نیاز مشتریان این بانک پرداختند.

مهندس محمد صدرهاشمی‌نژاد بنیانگذار بانک اقتصادنوین در این همایش با اشاره به فاصله گرفتن بانک اقتصادنوین با سیستم بانکداری کشور طی چند سال اخیر بیان کرد: اقتصادنوین با تصمیم گیری‌های دقیق و سیاست‌گذاری‌های منطقی در سال‌های گذشته توانسته راه متفاوتی را نسبت به اکثر بانک‌های کشور در اقتصاد کشور پیش گیرد تا بتواند ثابت و پا برجا بماند.

وی گفت: امروز شرکت پرداخت نوین به عنوان شرکت ارایه دهنده خدمات بانکداری الکترونیکی بانک اقتصادنوین همه زیر ساخت‌های لازم را برای سرویس دهی الکترونیک آماده کرده و در کنار آن محصولات جدیدی را آماده عرضه به بازار کرده که می‌تواند مشتریان زیادی را در بازار به سمت خود جذب کند.
وی به بانکداری خرد و مشتریان کوچک به عنوان اساسی ترین و محوری ترین فعالیت‌های بانک اشاره کرد و گفت: این هم افزایی آغاز حرکتی پرشکوه در کشور خواهد بود که در آینده ای نزدیک جایگاه بانک اقتصادنوین در حوزه بانکداری الکترونیک را متمایز خواهد کرد.

سیامک دولتی رییس هیات مدیره بانک اقتصادنوین نیز در این مراسم با اشاره به اثرگذاری مطلوب شرکت پرداخت نوین در میان شرکت‌های تحت پوشش بانک گفت: این شرکت می‌تواند نقش مهمی را در توسعه بازاریابی داشته باشد و فضایی رقابتی مطلوبی برای بانک در میان سایر رقبا ایجاد کند.
وی با تاکید بر به روز بودن محصولات الکترونیکی با توجه به سرعت ظهور تکنولوژی‌های جدید در این بازار و رقابت شدیدی که میان این محصولات وجود دارد، گفت: استفاده از سیستم‌های قدیمی و انجام کارها به روش سنتی دیگر پاسخگوی نیازهای مشتریان نیست و خوشبختانه شرکت پرداخت نوین با درک اهمیت این مهم توسعه محصولات و معرفی خدمات نوین را در دستور کار قرار داده و امروز شاهدیم خدمات متنوعی توسط این شرکت طراحی و معرفی می شود.
وی به اطلاع رسانی بیشتر در خصوص این محصولات توسط همکاران بانک اشاره و تاکید کرد: همکاران با هدفگذاری و پیگیری‌های مناسب، باید این محصولات را به مشتریان عرضه کنند و ارتباط و تعاملاتشان را با شرکت پرداخت نوین بیشتر کنند تا با دست پر وارد بازار شوند و هر کسی به سهم خود بتواند درصدی از هدف و رشد را محقق نماید.
علیرضا بلگوری مشاور عالی بانک اقتصادنوین نیز در همایش طلوع نوین به تغییرات ساختاری و نگاه جدید شرکت پرداخت نوین در ارائه محصولات به روز و جدید اشاره کرد و گفت: شرکت پرداخت نوین مزیت رقابتی بانک اقتصادنوین است و قابلیتی است که ما با تکیه بر آن می توانیم با یک برنامه‌ریزی دقیق و ارتباط معنی دار، با استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت‌های بانک، بهترین سرویس و خدمات را به نحو مطلوب به مشتریان ارائه کنیم.
وی با اشاره به گسترش حضور بانک در کسب و کارهای خرد، به اهمیت محصولات الکترونیک از جمله پایانه های فروش در جذب منابع پایدار و حفظ مشتریان اشاره کرد و گفت: این محصولات باید صرفه اقتصادی برای بانک داشته و جزو منابع پایدار باشند، بنابراین باید مراقبت های جدی از آن صورت گیرد.
وی همچنین به سطح بالای ضریب نفوذ اینترنت در ایران اشاره کرد و افزود: همزمان با ظهور تکنولوژی‌های جدید در دنیا، باید محصولات خود را همواره به روز نگه داریم و توسعه دهیم تا با استفاده از این خدمات نو بتوانیم در بازاریابی و جذب مشتریان جدید رشد بیشتری داشته باشیم.
کریم خمسه، رئیس هیات مدیره شرکت پرداخت نوین در بخش بعدی این مراسم با اشاره به تاثیرات سریعی که دنیای کنونی بر ما تحمیل می‌کند، بر استفاده بهینه از فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود تاکید کرد و گفت: باید آینده را رصد و پیش بینی کرد، اینکه در آینده چه اتفاقی می‌افتد تا بتوانیم همزمان با ظهور نیازهای جدید مشتریان به سرعت محصولات و خدمات متناسب با این نیازها را طراحی و معرفی کنیم.
وی در خصوص تغییرات صورت گرفته در ساختار شرکت پرداخت نوین گفت: مدیریت جدید در ابتدا مهندسی مجدد سازمان را در دستور کار قرار داد و همزمان با آن توسعه کسب و کار واقعی و توسعه کیفی شرکت در دستور کار قرار گرفت. همچنین در حوزه کسب و کار آتی، در زمینه آموزشی و استفاده از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی داخلی، با دانشگاه تهران همکاری‌هایی آغاز شده است.
دکتر ساسان معدل مدیرعامل شرکت پرداخت نوین تاکید کرد این شرکت تغییرات خود در حوزه‌های مختلف انجام داده و عمده اصلاحات لازم صورت پذیرفته است.
وی ابراز امیدواری کرد شرکت پرداخت نوین بتواند مجددا در میدان رقابت حضوری فعال داشته باشد و در زمینه پرداخت الکترونیک با ارایه جدیدترین محصولات در میدان رقابت از رقاب سبقت گرفته و نام شرکت پرداخت نوین و بانک اقتصادنوین در این حوزه مجددا در صدر قرار بگیرد.
مدیرعامل پرداخت نوین با اشاره به تجربه موفقیت آمیز پرداخت نوین در پروژه خاص اربعین که توسط بانک اقتصادنوین طراحی شده بود، اظهار داشت : ارائه دو محصول نسبتا پیچیده در این پروژه که در مدت زمان محدود و با شرایط خاص تولید شده بودند، موفقیت و برکتی را به ارمغان آورد که نشان از چابکی سازمان دارد.
معدل ضمن بیان این نکته که پرداخت نوین می‌تواند نیازهای لازم همکاران برای بازاریابی در بازار را فراهم نماید، گفت: در این همایش محصولات و خدمات جدید شرکت در سه محور سخت‌افزارهای نوین، خدمات نوین و راهکارهای نوین ارائه از طریق نمایشگاه جانبی معرفی شد.

منبع
روابط عمومي بانک اقتصادنوين

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا