ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

زمان‌بندی دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران اعلام شد

دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران از اواخر فروردین‌ماه سال ۹۸ آغاز به کار کرده است. این جشنواره هرساله عرصه‌ را برای رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل ایرانی به وجود می‌آورد. دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران امسال طی زمان‌بندی‌های اعلام شده برگزار خواهد شد.

.

زمان‌بندی دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی جشنواره وب و موبایل ایران، شروع فرایند ثبت آثار دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران از اول مهرماه ۹۸ آغاز می‌شود. شرکت کنندگان می‌توانند با ثبت نام از طریق دشبورد جشنواره وب و موبایل ایران وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌های خود را ثبت کنند.

همچنین بخوانید

فرایند ثبت نام تا ۲۵ آبان ماه ادامه خواهد داشت و داوری مرحله اول از دوم آذر ماه آغاز می‌شود. همچنین کمیته ثبت آثار فعالیت خود را از هفتم مهرماه آغاز خواهد کرد.

امسال فرایند رأی‌گیری مردمی همزمان با شروع ثبت آثار آغاز خواهد شد و شرکت کنندگان می‌توانند همزمان با ثبت نام در جشنواره کد رأی گیری مردمی را دریافت کنند و برای دریافت رأی، روی آثار خود قرار دهند.

گفتنی است که فرایند رأی‌گیری مردمی امسال جشنواره وب و موبایل ایران از طریق پلتفرم جشنواره و به صورت آنلاین انجام می‌شود که فرایندهای آن به زودی به صورت کامل توضیح داده خواهد شد.

در ادامه پس از پایان مرحله اول داوری در تاریخ ۴ دی ماه، نشست شورای داوران جشنواره وب و موبایل ایران در تاریخ‌های ۵ و ۶ دیماه برگزار خواهد شد و با معرفی کاندیدای هر گروه و آغاز مرحله دوم داوری در تاریخ هفتم بهمن ماه، این کاندیدا برای انتخاب اثر برگزیده سال وارد مرحله دوم می‌شوند.

مراسم اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران امسال در تاریخ‌های ۳ و ۴ بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود و برندگان دوره دوازدهم در این مراسم معرفی خواهند شد.

امسال کنفرانس‌های یک روزه جشنواره وب و موبایل ایران در شهرهای دیگری نیز برگزار می‌شود که تاریخ و جزییات برگزاری این کنفرانس‌ها به زودی اعلام خواهد شد.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا