ارتباطات و فناوري اطلاعاتپرداخت الکترونیک

راه‌اندازی کیف پول موبایلی ال‌جی‌ پی روی برخی از تلفن‌های هوشمند ال‌جی

شرکت ال‌جی الکترونیک آمریکا وارد دنیای کیف پول‌های موبایلی شد و اخیرا سرویس ال‌جی پی را راه‌اندازی کرده که امکان دانلود آن از طریق گوگل پلی و برای برخی تلفن‌های هوشمند ال‌جی مانند ال‌جی جی۸ تین‌کیو فراهم است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از راه پرداخت،همچنین این پلتفرم جدید طی چند ماه آینده برای مدل‌های ال‌جی وی۵۰ تین‌کیو ۵جی، ال‌جی وی۴۰ تین‌کیو، ال‌جی جی۷ تین‌کیو و ال‌جی وی۳۵ تین‌کیو نیز در دسترس خواهد بود.

کریس یی مدیر بخش موبایل ال‌جی آمریکای شمالی می‌گوید که سرویس ال‌جی پی نشاندهنده تعهد شرکت ال‌جی به ارائه محصولات و سرویس‌هایی است که ارزش و رضایت را برای مشتریان فراهم کند. به گفته او ویژگی‌های منحصربه‌فرد ال‌جی موجب انعطاف‌پذیری و سهولت استفاده از این سرویس در فضای رو به رشد پرداخت‌های موبایلی می‌شود.

همچنین بخوانید

از ال‌جی می‌توان روی هر دو شبکه ویزا و مسترکارت استفاده کرد و امکان استفاده از آن با ریدرهای NFC و روی پایانه‌های کارت‌های مغناطیسی نیز مهیا است.

چندین بانک پیشرو و برخی موسسات مالی مانند جی‌پی مورگان چیس، پی‌ان‌سی بانک، رجیونز بانک، یواس بانک، اتحادیه اعتباری ویرجینیا و اتحادیه اعتباری کارکنان دولت در کارولینای شمالی نیز در زمان راه‌اندازی این سرویس از آن پشتیبانی می‌کنند و به گفته ال‌جی بانک‌های دیگر هم به زودی به حامیان این سرویس اضافه می‌شوند.

همچنین ال‌جی با شرکت Swych که پلتفرم ارائه‌دهنده هدیه دیجیتال است، هم وارد همکاری شده تا سرویس‌های هدیه این شرکت را به اپلیکیشن خود اضافه کند و به این ترتیب کاربران امکان خرید و ارسال کارت‌های هدیه دیجیتال از صدها خرده‌فروشی و رستوران را فراهم می‌کند.

به گفته ال‌جی خرده‌فروشان می‌توانند کارت‌های وفاداری خودشان را هم روی این اپلیکیشن ذخیره کنند.

 

منبع
Mobile Payments Today

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا