بانکبانک و بیمه

موفقیت بانک مهر اقتصاد در فروش املاک مازاد


معاون پشتیبانی و مهندسی بانک مهر اقتصاد با تاکید بر عدم نگهداری هرگونه دارایی راکد در بانک، گفت: در دو سال گذشته سود مناسبی از محل فروش املاک و داراییهای مازاد عاید بانک شده در حالی که نگهداری از آنها بر خلاف بخشنامه های بانک مرکزی بوده و بانک را دچار چالشهای عدیده ای می کند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ecoideal)،معاون پشتیبانی و مهندسی بانک مهر اقتصاد در همایش مشترک روسای دوایر پشتیبانی و مهندسی و مالی اداره امور شعب استانها گفت: نگهداری داراییهای مازاد خلاف بخشنامه های بانک مرکزی بوده و بانک را دچار چالشهای متعدد می کند.

محمد اکبری _ معاون پشتیبانی و مهندسی بانک_ در این نشست ضمن تاکید بر همراهی و هم افزایی مدیران استانها در راستای پیشبرد اهداف بانک، اقدامات آنها را در پالایش فعالیتهای بانک و نظم دهی به امور ستود.
وی اظهار داشت: بانک دارای ساختار سازمانی و معاونتهای مستقل و مجزاست اما باید به این نکته نیز توجه داشته باشیم که بانک مهر اقتصاد سازمانی یکپارچه است که در بازار رقابتی و پرهیاهوی فعلی در حال فعالیت می باشد لذا همه باید با همدلی و هم افزایی تلاش کنیم تا این سازمان از عهده مسئولیتهای پیچیده و سخت خود سربلند بیرون آید تا به یاری خداوند متعال انتظارات ذی نفعان برآورده شود.
معاون پشتیبانی و مهندسی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از همکاران معاونت مالی آن ها را افرادی پاکدست، ساعی و پر تلاش عنوان کرد و ابراز داشت: همفکری و همراهی مدیران و کارشناسان معاونتهای مالی و پشتیبانی در مقطع حساس کنونی موجب میشود تا وظایف محوله و مشترک بین این دو معاونت به نحو احسن انجام شود.
وی با تاکید بر عدم نگهداری هرگونه دارایی راکد در بانک، تصریح کرد: در دو سال گذشته سود مناسبی از محل فروش املاک و داراییهای مازاد عاید بانک شده در حالی که نگهداری از آنها بر خلاف بخشنامه های بانک مرکزی بوده و بانک را دچار چالشهای عدیده ای می کند.
اکبری پروژه فروش املاک در دو سال گذشته را با توجه به تعریف فرآیندها و دستورالعملهای جدید موفق دانست و خواستار همکاری و همراهی تمامی کارکنان بانک در اجرای این ماموریت خطیر شد.
وی معاونت پشتیبانی و مهندسی را مالک فرآیند معاملات در بانک دانست و خواستار همکاری مدیران معاونت مالی در راستای انجام وظایف محوله شد و گفت: افتتاح و بهره برداری از ۴۶ ساختمان جدید، احداث پروژ هایی مانند مرکز آموزش بانک در شمال تهران، ساخت مرکز دیتا سنتر برای پیشگیری از آسیبها و خطرات بلایای طبیعی، احداث خزانه بانک و تجهیز مرکز بزرگ تفریحی اقامتی در شمال کشور از جمله اقدامات شاخص این معاونت در دو سال اخیر بوده است.
وی در پایان این نشست ضمن تشکر از همراهی تمامی روسای دوایر پشتیبانی و مالی استانها در سالهای گذشته از آنها خواست در مسیر رشد و تعالی روز افزون بانک گام بردارند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا