بانکبانک و بیمه

بازدید بانک قرض الحسنه مهر از شعب زنجان

پدرام رییس هیات مدیره و غفاری عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور بررسی و ارزیابی عملکرد شعب استان زنجان از ساختمان سرپرستی و شعب اسلام آباد، میدان استقلال، سبزه میدان، خیابان مسگرها و امام خمینی(ره) این استان بازدید نمودند.

به گزارش بانکداران ۲۴ (Banker)،، تجهیز حداکثری منابع قرض الحسنه، پیگیری وصول مطالبات، بررسی نحوه تکریم ارباب رجوع و مشتری مداری، عملیاتی نمودن شاخص های ارزیابی شعب، ارتقاء سطح آمار عملکرد کارکنان در بخش های مختلف، توجه به آراستگی شعب، جذب حساب های سازمانی و بکارگیری تمام ظرفیت های انسانی، تبلیغاتی و تسهیلاتی برای معرفی بیش از پیش خدمات و تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران از جمله اهداف این سفر بود.
محسن پدرام در بازید از شعب استان زنجان به تمرکز کانون توجه بانک بر جلب رضایت مشتریان با استفاده از خدمات و سرویس های نوین بانکداری تاکید نمود و از شعب خواست تا با اهتمام در امر بازاریابی در فرصت باقی مانده از سال سهم بانک از تصاحب و دستیابی به بازارهای هدف را افزایش دهند.
در ادامه تیمور غفاری پایبندی عملی به اصول مشتری مداری، رصد درخواست ها و پیگیری مطالبات به حق متقاضیان استفاده از خدمات و طرح های تسهیلاتی بانک را خواستار شد و بر اجرای روش های نوین بازاریابی و در نظر گرفتن انتظارات و نیازهای مشتریان تاکید کرد.
شایان ذکر است، نصرالهی معاون اداره پشتیبانی نیز در سفر به استان زنجان حضور داشت.

همچنین بخوانید


همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا