بانکبانک و بیمه

امکان شارژمستقیم سیم کارت های اعتباری از طریق سامانه های بانک سپه

مدیر امور فناوری اطلاعات گفت: امکان شارژ مستقیم(TOP UP) بدون وارد کردن رمز برای مشترکین سیم کارت های اعتباری در سامانه های بانک سپه فراهم شد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، احمد سلمانی آرانی مدیر امور فناوری اطلاعات بانک سپه ضمن اعلام خبر فوق گفت: یکی از مزایای خرید شارژ مستقیم از طریق اینترنت این است که به مشترکین کمک می کند تا بتوانند به راحتی از طریق اینترنت گوشی یا سیستم کامپیوتری خود، در خانه، مسافرت، محل کار و هر جایی که امکان دسترسی به اینترنت وجود دارد سیم کارت خود را با صرف کمترین زمان و با طی مراحل ساده، به صورت آنلاین و خودکار شارژ کنند.

سلمانی آرانی، ضریب خطای پایین در روش شارژ مستقیم، انتخاب مبلغ دلخواه و عدم محدودیت از نظر مقدار مبلغ و انتخاب مبالغ غیررند، صرفه جویی در زمان و سهولت بیشتر در تهیه شارژ مصرفی را از مزایای سرویس TOP UP بر شمرد.

مدیر امور فناوری اطلاعات بانک سپه افزود: مراحل تولید این محصول که جزء سامانه ها و محصولات حوزه بانکداری الکترونیک است از ابتدای سال جاری آغاز شده و در درگاه اینترنت بانک مشتری محور نسخه دسکتاپ و موبایل اجرایی شده و در درگاه های موبایلی اندروید و ویندوز فون تا آخر آذر ماه به پایان خواهد رسید.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا