بورس

تصویب افزایش سرمایه ۵۰۰ درصدی "شلیا" در مجمع

شرکت مواد ویژه لیا طبق مصوبه مجمع فوق العاده روز گذشته و مصوبه هیات مدیره تصمیم دارد سرمایه شرکت را از مبلغ ۸میلیارد تومان به ۴۸میلیارد تومان افزایش دهد..

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی اطلاعات دریافتی از سازمان بورس نشان مَی دهد،شرکت مواد ویژه لیا طبق مصوبه مجمع فوق العاده روز گذشته و مصوبه هیات مدیره تصمیم دارد سرمایه شرکت را از مبلغ ۸میلیارد تومان به ۴۸میلیارد تومان افزایش دهد. این افزایش سرمایه از محل آورده نقدی سهامداران و سود انباشته است.

همچنین بخوانید

همچنین شلیا هدف از این افزایش سرمایه را اصلاح ساختار مالی و تامین هزینه سرمایه ای پروژه توسعه انجام می دهد. همچنین شرکت اعلام کرده است افزایش سرمایه فوق منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار است.

گفتنی است روز گذشته " شلیا" به دلیل ابهام در اطلاعات، با توقف نماد روبرو شد و سپس برنامه افزایش سرمایه ۵۰۰ درصدی را در کدال اعلام کرد.

این نماد روز گذشته در قیمت ۱۴هزار و ۳۷۶ ریال متوقف شد. همچنین بررسی ها از روند معاملات این سهم نشان می دهد که نماد شلیا ظرف ۵ ماه رشد قیمتی ۴۵۰ درصدی را تجربه کرده است. این شرکت که در گروه سایر محصولات کانی غیر فلزی قرار دارد در شهریور ماه سال گذشته در بازار فرابورس با قیمت ۱۳۶ تومان کشف قیمت شد که ظرف این مدت رشد قیمتی ۹۵۰ درصدی را تجربه کرده است.


منبع:اقتصادآنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا