بانکبانک و بیمه

بانک صنعت و معدن حامی صنایع کوچک و متوسط است

سرپرست شعب استان قزوین گفت: بانک صنعت و معدن با توجه به رسالت توسعه ای که دارد همواره از طرح های کوچک و متوسط صنعتی در سطح کشور حمایت می کند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، علی فغانپور گنجی در حاشیه بازدید از شرکت های پویش پارت، پند کاسپین، پیروز پیمان صنعت و نگین زره در شهرک صنعتی کاسپین که به اتفاق مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین انجام شد افزود: شعب بانک صنعت و معدن خواهان تعامل با صنعتگران برای بسط توسعه صنعتی و افزایش میزان اشتغال در کشور هستند.

خانپور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین نیز ضمن قدردانی از بانک صنعت و معدن در حمایت از صنایع این استان گفت: از میان ۱۶۸ طرح مصوب در سایت بهین‌یاب، به ۵۱ واحد صنعتی و هشت طرح صنعتی، مبلغ ۷۱۱ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.

وی تصریح کرد در راستای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی، رفع موانع تولید، فعال‌سازی ظرفیت تولیدی واحدهای صنعتی کوچک و متوسط و ارتقای توان ‌رقابت‌پذیری آن‌ها و کمک به راه‌اندازی واحدها و طرح‌های صنعتی، بیش از ۱۶۸ پرونده متقاضیانی که در سایت بهین‌یاب ثبت نام کرده‌اند بررسی و به بانک‌های عامل معرفی شدند.
خانپور با اشاره تسهیلات پرداختی به واحدها و طرح‌های صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان گفت: از میان ۱۶۸ طرح مصوب در سایت بهین‌یاب، به ۵۱ واحد صنعتی و هشت طرح صنعتی، مبلغ ۷۱۱ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده و تعدادی از واحدهای مستقر در این شهرک‌ها به صورت مستقیم و هماهنگی با بانک‌ها تسهیلات دریافت کرده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین تصریح کرد: طرح‌ها و واحدهای صنعتی که تکمیل‌کننده زنجیره تأمین، دارای بازار و اشتغالزایی مناسب، صادرات‌گرا، دانش‌بنیان و صنایع نوین رقابت‌پذیری با واحدهای صنعتی کوچک و متوسط و غیره باشد، جهت أخذ تسهیلات به بانک‌ها معرفی می‌شود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا