خودروصنعت، معدن، تجارت

نگاهی به لکسوس GX 460 مدل ۲۰۱۷ +تصاویر

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، لکسوس اولین خودروسازی بود که به وسیله مدل  RX برای برای اولین بار شاسی بلند های لوکس برای استفاده شهری تولید کرد. این مدل کارش را از سال ۱۹۹۸ با قیمت ۴۳۱۲۰ دلار (معادل ۶۴۵۴۰ دلار کنونی) آغاز کرد و از آن سال تا کنون تعداد ۱.۷ میلیون دستگاه از آن به فروش رسیده است.
از آن موقع تا کنون کمپانی های مختلفی در این کلاس، خودرو های عرضه کردند مثل بی ام دبلیو X6، رنج روور Evoque، بنتلی Bentayga و پورشه کاین. شاسی بلند های لوکس امروزه بخش عظیمی از بازار را تصاحب کرده اند. اما لکسوس GX 460 توانایی رقابت با آن ها را ندارد.
نگاهی به لکسوس GX 460 مدل 2017 +تصاویر
اگر به دنبال لوکس ترین، سریع ترین و قدرتمند ترین شاسی بلند در دنیا هستید گزینه های بهتری از لکسوس GX 460 2017 برای شما وجود دارد مانند آئودی Q7، لند روور LR4، پورشه کاین، بی ام دبلیو X5 و یا خودرو بی نظیر ولوو XC90. همگی آن ها قیمتی کمتر از ۷۰۰۰۰ دلار دارند.
نگاهی به لکسوس GX 460 مدل 2017 +تصاویر
این خودرو دارای یک پیشرانه ۴.۶ لیتری ۸ سیلندر است با قدرتی معادل ۳۰۱ اسب بخار که در ۷.۸ ثانیه از سرعت صفر به صد کیلومتر بر ساعت می رسد.
نگاهی به لکسوس GX 460 مدل 2017 +تصاویر
یکی دیگر از نقاط ضعف این خودرو مصرف سوخت است. شاید ۲۰ سال پیش توانایی رقابت با خودرو های دیگر از نظر مصرف سوخت را داشت اما اکنون دیگر توانایی رقابت با آن ها را ندارد.
همچنین رانندگی با این مدل از لکسوس کمی عجیب است. در حالی که اکثر شاسی بلند های کنونی بازار از شاسی های متصل به بدنه استفاده می کنند، لکسوس در این مدل همچنان از شاسی های جدا از بدنه استفاده می کند؛ به این معنی که حس یک وانت و یا کامیون را به شما در حین رانندگی می دهد تا یک خودرو!
در مقابل این خودرو از ویژگی های بسیار خوبی برخوردار است؛ مانند سیستم صوتی Mark Levinson، سیستم پیشگیری از تصادف، کروز کنترل پویا، سیستم هشدار خروج از خطوط جاده و…
انتهای پیام/

 

منبع:میزان

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا