بانکبانک و بیمه

موسسه اعتباری ملل سی و یک ساله شد

سید امین جوادی مدیرعامل موسسه اعتباری ملل در پیامی ولادت حضرت مسیح (ع) و امام حسن عسکری (ع) را و سی و یک ساله شدن این موسسه را تبریک گفت.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل حجت‌الاسلام والمسلمین سید امین جوادی در پیامی به مناسبت ولادت حضرت مسیح (ع)، میلاد امام حسن عسکری (ع) و سالروز تاسیس موسسه اعتباری ملل تاکید کرد این موسسه همواره خود را خادم مردم و کشور می‌داند.

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید امین جوادی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
در آستانه ولادت با سعادت حضرت مسیح علی نبینا و علیه السلام و همچنین در آستانه ولادت ابوالحجه امام حسن عسکری علیه السلام هستیم. این دو ولادت را به محضر هموطنان عزیزمان تبریک و تهنیت عرض می کنم به ویژه به محضر رهبر عزیز انقلاب اسلامی و همه کسانی که در دنیا پیرو حضرت مسیح علیه السلام هستند.

هم چنین در آستانه سی و یکمین سال تاسیس موسسه اعتباری ملل هستیم. این اتفاق را هم به محضر هموطنان عزیز تبریک و تهنیت عرض می کنم. از همکاران عزیزم که در این ۳۰ سال مجدانه تلاش نمودند تا این موسسه به اینجا رسیده و امروز در خدمت مردم عزیز کشور اسلامی ایران و هموطنان گرانقدرمان باشد و خدمات خوبی را به هموطنان ارائه نماید، از همه همکارانم تقدیر و تشکر می کنم.

انشاء الله که سال های سال در این موسسه به مردم عزیز خدمت کنند و به هموطنانی عزیزی که برای آنها صاحب سفره هستند مفید باشند هر چه که بتوانند به هموطنان خدمت بیشتر داشته باشند یقین داشته باشند که خدمت بیشتر یعنی سفره بزرگتر، یعنی کارآیی بیشتر، یعنی ارزش بیشتر، یعنی رفتن و به نقطه نهایی رسیدن. این یکی از کارهایی است که به نظر من باید همکاران من دقت کنند صاحب سفره آنها هموطنان عزیزمان در ایران اسلامی هستند بنابراین باید به صاحب سفره شان احترام بیشتری بگذارند و همیشه در خدمت آنها باشند. هیچ وقت کاری نکنند که به کرامت هموطنانمان خدای ناکرده اساعه ادب شده باشد یا جایگاه و کرامت آنها تضعیف شود.

من از همکاران عزیزم این انتظار را دارم که همچنان خادمی خود را حفظ کنند و بدانند که اگر هموطنان عزیزمان در سراسر ایران نباشند ما چیزی به نام موسسه اعتباری ملل در اختیار نداریم. اگر موسسه را داریم چون سایه مردم و نظام اسلامی بر سر ما است چون اقتدار نظام هست و با مجوز نظام در خدمت مردم هستیم؛ موسسه ملل هست.

در پایان هم واقعا باید همه به شهدا افتخار کنیم. شهدایی که باعث شدند انقلاب بوجود آمد؛ شهدایی که با خون خودشان باعث شدند انقلاب استمرار پیدا کرد؛ شهدایی که با خون خودشان باعث شدند مملکت مان تحکیم پیدا کند و امروز به عنوان یک قدرت بزرگ در جهان زورگو حضور پیدا کند. باید ما به شهدا و خانواده شهدا احترام ویژه ای داشته باشیم هیچ وقت خون و یاد آنها را از ذهن مان دور نکنیم و همواره در ذهن ما باشند و قدردان خون شریف و عزیز آنها باشیم.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا