بانکبانک و بیمه

«بانک آفیسر»، خدمتی بی سابقه در بانک ملی ایران

شاید این ایده که شما در خانه بنشینید و یک نفر در شعبه کارهای بانکی شما را انجام بدهد خیلی رویایی به نظر برسد، اما بانک ملی ایران این ایده را با طرح «بانک آفیسر» کاملا عملیاتی کرده است.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، بارها شنیده شده که در نظام های بانکی پیشرفته دنیا، مشتریان به حضور در شعب بانک نیازی ندارند و یا نیازهای بانکی آنها به صورت غیرحضوری برآورده می شود.

بانک ملی ایران نیز با توجه به نیاز مشتریان برای کاهش مراجعه حضوری به شعب، خدمت جدید «بانک آفیسر» را ارایه کرده تا مشتریان بتوانند با کمک آن در هر ساعت از شبانه روز نیازهای بانکی خود را رفع کنند.

بانک ملی ایران در این طرح که می توان از آن به عنوان انقلابی در نظام بانکی نام برد و حاصل مطالعه کارشناسی و مشاهده حضوری بانک های بزرگ و معتبر جهان است، رابط های بانک در «بانک آفیسر» را از میان نیروهای نخبه و توانمند خود انتخاب کرده و دوره های آموزشی فنی برای آنها تدارک دیده است.

این نیروها به عنوان رابط میان شعبه و مشتری موظف اند تمام نیازهای مشتری از مشاوره گرفته تا رسیدگی به امورات بانکی را انجام دهند. همچنین این کارمندان موظف اند اطلاعات و کمک های لازم را در اختیار مشتری بگذارند و در صورتی که به اقدامات بیشتری در این باره نیاز باشد، از همکاران شعبه کمک بگیرند.

ارتباط میان مشتریان و «بانک آفیسر» از طریق پیام رسان «بله» انجام می شود. در پایان هر بار ارتباط نیز مشتری می تواند به نحوه خدمت رسانی «کارمند بانک» امتیاز بدهد.

«بانک آفیسر» دقیقا در راستای تکریم و افزایش رضایت مشتریان اقدام می کند و گامی تازه و جدی است برای این که نام بانک ملی ایران را در نظام بانکی کشور همچنان پیشرو و سربلند نگه دارد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا