انرژی

برداشتن اولین قدم برای رفع مشکل سازندگان داخلی تجهیزات نفتی

رییس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت از رفع مشکل بیمه واحدهای این انجمن خبر داد و گفت: طبق بخشنامه‌ای که از سوی تامین اجتماعی ابلاغ شده است، بیمه واحدهایی که در این زمینه مشکل دارند تا ۳۶ قسط تقسیط خواهد شد.

رضا خیامیان در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به نامه اخیر انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت به وزیر نفت گفت: برخی از واحدهای انجمن دچار بحران شده‌اند و هدف ما از ارسال این نامه رفع مشکل واحدهای مذکور قبل از توقف فعالیت آن‌ها بود.

وی در مورد مشکلات واحدهای مذکور توضیح داد: این واحدها با مشکلاتی از قبیل بیمه، دارایی، مشکلات بانکی و… دست و پنجه نرم می‌کنند و برای رفع آن یک بسته پیشنهادی از سوی دولت به وزارت نفت ارائه شد.

همچنین بخوانید

رییس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت با تاکید بر اینکه نامه مذکور موثر بوده است تصریح کرد: بعد از این نامه بیمه واحدهای مشکل‌دار به ۳۶ قسط تقسیم شد. البته تعداد این واحدها زیاد نیست و شاید ۵ یا ۶ درصد اعضای انجمن را تشکیل دهد.

خیامیان با اشاره به انتصاب نعمت زاده به عنوان مشاور صنعتی وزیر نفت گفت: نعمت‌زاده به توانمندسازی ساخت داخل در پروژه‌های ITC کمک کرد و قرار است مشکل واحدها در صنایع و کارگروه ملی مورد بررسی قرار بگیرد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا