بین الملل

تلاش آمازون برای گرفتن حق پخش لیگ برتر انگلیس

دیلی تلگراف خبر داد که آمازون قبل از مزایده حق پخش‌های تلوزیونی ماه آینده انگلیس، در حال انجام مذاکراتی برای به دست آوردن حق پخش تلوزیونی مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از ‌سی‌ان‌بی‌سی، دیلی تلگراف خبر داد که آمازون قبل از مزایده حق پخش‌های تلوزیونی ماه آینده انگلیس، در حال انجام مذاکراتی برای به دست آوردن حق پخش تلوزیونی مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس است.

این روزنامه با اشاره به گفته‌های دو منبع آگاه گفت: این غول تکنولوژی با متخصصان این صنعت در مورد ملزومات پخش زنده بازی‌ها مذاکره کرده است چراکه در این زمینه هیچ تجربه‌ای ندارد.

همچنین بخوانید

در آخرین مزایده برای پخش زنده بازی‌های لیگ برتر، از شرکت‌های ارتباطات رادیویی اسکای و بی‌تی ۶.۹ میلیارد دلار هزینه دریافت شد. این حرکت زودهنگام از سوی آمازون تنور گمانه‌زنی‌ها در مورد به چالش‌کشیده شدن این دو شرکت را داغ‌تر می‌کند.

این غول تجارت الکترونیک که ارزش کنونی آن تقریبا ۵۸۳ میلیارد دلار است، سال گذشته شرکت‌هایی مانند توییتر را برای به دست آوردن قرارداد ۵۰ میلیون دلاری پخش مستقیم رقابت‌های لیگ حرفه‌ای هاکی، شکست داد.

آمازون در تماس‌های ما، توضیحی در مورد این گزارش نداد و اعلام کرد در مورد شایعه‌ها و گمانه‌زنی‌ها نظری نمی‌دهد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا