بانکبانک و بیمه

مشتری‌مداری علت موفقیت بانکداری پررقابت


اداره کل بازرسی و حسابرسی داخلی بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به اهمیت رضایت مشتری به عنوان عاملی مهم در موفقیت استراتژی بانکداری در محیط پررقابت امروزی، از افزایش ۷۴ درصدی رضایتمندی مشتریان در سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ECOIDEAL)، یکی از عوامل رشد وتوسعه اقتصادی کشورها وجود بانکهایی با کارایی وسلامتی بالاست؛ در این راستا بانک قرض الحسنه مهر ایران تلاش می کند تا با ارائه خدمات مطلوب، مطمئن و متناسب بتواند با برآوردن انتظارات و خواسته های مشتریان رضایت و وفاداری آنان را فراهم آورد.

این بانک، با ارائه محصولات متنوع، طرح های تسهیلاتی و خدمات بانکداری الکترونیک سعی دارد تا نیازهای مشتریان خود را درک کرده و هر روز بهتر و بیشتر به کیفیت خدمات خود از طریق بانکداری الکترونیکی بیافزاید.
تولید خدمات جدید مبتنی بر اینترنت، مانند راه اندازی سامانه های افتتاح حساب و درخواست تسهیلات آنلاین، بهبود و بروز رسانی موبایل بانک و گسترش زیرساخت های لازم برای اینترنت بانک، سبب شده است تا مشتریان بتوانند بیشتر امور بانکی خود را بدون حضور فیزیکی به شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران انجام دهند.
بررسی گزارش شکایات دریافتی از مشتریان در آذر ماه سال ۱۳۹۶ در سطح کشور، نشان می دهد که رضایتمندی مشتریان از عملکرد بانک و رعایت اصول مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع، نسبت به همین دوره در سال گذشته بالغ بر ۷۴ درصد افزایش داشته است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا