انرژی

دفتر ارتباطی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در دانشگاه تبریز تاسیس می‌شود

با هدف تقویت فعالیت‌های مشترک علمی، دانشگاه تبریز و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، محمد مقدم واحد، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز با اشاره به این که گسترش همکاری‌های آموزشی و پژوهشی از اصلی‌ترین موضوعات این تفاهم‌نامه به شمار می‌آید، گفت:  استفاده مطلوب از توانایی‌ها و ظرفیت‌های تحقیقاتی، آموزشی و اجرای پروژه‌های تحقیقاتی کاربردی، تقویت بنیه پژوهشی و آموزشی، جهت‌دهی به پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری در راستای نیازهای طرفین و انجام بازدیدهای علمی از مفاد این تفاهم‌نامه است.

مقدم واحد با تاکید بر تعهدات طرفین در این تفاهم‌نامه، افزود: همکاری و تبادل اطلاعات در تدوین سیاست‌ها، برنامه‌ها و نیازهای پژوهشی، اجرای طرح‌های تحقیقاتی مشترک، برگزاری همایش‌ها، کارگاه‌های تخصصی و دوره‌های آموزشی، مشارکت در کمیته‌های علمی، پژوهشی و تخصصی، انتشار آثار علمی و دستاوردهای تحقیقاتی و استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی از تعهدات دو طرف در این تفاهم‌نامه به شمار می‌آیند.

همچنین بخوانید

وی در ادامه با اشاره به اهداف عقد این تفاهم‌نامه بیان کرد: با توجه به رسالت و جایگاه دانشگاه تبریز و فراهم بودن امکان دسترسی به فناوری‌های مورد نیاز این شرکت، دفتر ارتباطی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در دانشگاه تبریز تاسیس می‌شود.

این تفاهم نامه علمی_پژوهشی در پنج ماده و پنج تبصره به امضای “مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی” و “معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز” رسید. انعقاد تفاهم‌نامه‌های علمی، پژوهشی و فناوری در حوزه ارتباط با صنعت و جامعه از اولویت‌های دانشگاه تبریز در چندین سال اخیر بوده است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا