بانکبانک و بیمه

حمایت بانک پارسیان از طرح‌های اشتغالزایی و کمک به رونق تولید

مدیرعامل بانک پارسیان در نشستی با حضور استاندار لرستان، قائم مقام اتاق بازرگانی، مسئولان اجرایی و مدیران بانک های خصوصی لرستان بر حمایت بیشتر بانک های خصوصی از دولت و طرح های اشتغالزایی تاکید کرد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، مدیرعامل بانک پارسیان که در راس هیاتی به‌ منظور بازدید از شعبه خرم آباد به این استان سفر کرده بود، در نشست مشورتی اتاق بازرگانی استان که استاندار لرستان، سید محمد بیرانوند، نماینده مجلس شورای اسلامی خرم آباد و دکترسلاحورزی، قائم مقام اتاق بازرگانی ایران، مسوولین دستگاه اجرایی و مدیران بانک های خصوصی استان درآن حضور داشتند، بر استفاده از ظرفیت های بانک ها برای حمایت از طرح های اشتغال زا و کمک به رونق تولید و صنعت تاکید کرد.

مدیرعامل بانک پارسیان و هیات همراه همچنین از چندین طرح صنعتی و دانش بنیان استان لرستان از جمله؛ شرکت تعاونی تولید داروهای گیاهی خرمان بازید کرد و مقرر شد تا درخواست های آنان در راستای توسعه بیشتر مورد بررسی قرار گیرد.

پرویزیان در بازدید از شعبه خرم آباد بانک پارسیان پس از دیدار و گفتگو با همکاران این شعبه، بر توجه جدی به وصول مطالبات و پرداخت تسهیلات به بنگاه های کوچک و زودبازده تاکید کرد. شایان ذکر است، دراین بازدید دکتر عربی، مشاور مدیرعامل، خلیل پور، مدیر امور شعب و ناصح رییس حوزه ۵۳  بانک پارسیان، دکتر پرویزیان را همراهی کردند.  

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا