بانکبانک و بیمه

پست‌ بانک‌ نهاد خوبی برای توسعه مناطق روستایی و اشتعال‌زایی است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در اولین گردهمایی شوراهای بخش، دهیاران و مسئولان باجه های خدمات بانکی پست بانک شهرری اظهارداشت: این بانک نهاد خوبی برای توسعه مناطق روستائی و اشتغال زایی است.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، سهیلا جلودارزاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه ضمن بیان مطلب فوق گفت: خدمت به مردم یک امر واجب است که این بانک در این راستا، خدمات شایسته ای به اقشار آسیب‌پذیر و روستاییان ارایه می‌نماید.

جلودارزاده با اشاره به عاملیت پست بانک در اعطای تسهیلات از محل منابع صندوق توسعه ملی افزود: در فراکسیون تولید و اشتغال مجلس شورای اسلامی به دنبال کاهش خطرات احتمالی در امر اعطای تسهیلات اشتغال زایی هستیم و این بانک باید درراستای آن با ایجاد کارگروهای نظارتی در انجام این مهم گام‌های اساسی بردارد.

وی در ادامه با اشاره به زیرساخت‌های موجود در شهرری و موقعیت گردشگری آن عنوان کرد: پست بانک باید از این ظرفیت بهره لازم را در تقویت قطب گردشگری این منطقه جهت ایجاد اشتغال و نهضت کارآفرینی برداشته و به آبادانی و توسعه اقتصادی این شهرستان کمک کند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا