بانکبانک و بیمه

حمایت بانک کشاورزی از حادثه دیدگان پلاسکو

مدیرعامل بانک کشاورزی در مورد نحوه حمایت بانک کشاورزی از حادثه دیدگان حادثه پلاسکو گفت: بانک ها آماده اند که به واحدهای آسیب دیده حادثه پلاسکو و استقرار دوباره آنها کمک کنند.

به گزارش بانکداران ۲۴ (Banker)، مرتضی شهید زاده امروز (یکشنبه) در نشستی خبری در پاسخ به سوالی درباره تصمیممات نشست روز گذشته مدیران عامل بانک ها که قرار است طی آن با رییس کل بانک مرکزی نامه نگاری شود، به ایبنا گفت: مباحثی درباره تامین منابع طرح های اقتصاد مقاومتی داشته ایم که بانک ها معتقدند بانک مرکزی باید برای تامین اعتبار این طرح ها منابعی را در اختیار بانک ها قرار دهد.
مدیرعامل بانک کشاورزی همچنین به وجود برخی از مشکلات در اجرای قانون برنامه ششم توسعه اشاره کرد و افزود: بانک ها در زمینه دریافت کارمزد، هم مشکلاتی دارند که بانک مرکزی باید برای اجرای طرح های بانکداری الکترونیک شبکه بانکی چاره اندیشی کند.
وی در پاسخ به سوال دیگری در مورد نحوه حمایت بانک کشاورزی از حادثه دیدگان حادثه پلاسکو گفت: بانک ها آماده اند که به واحدهای آسیب دیده حادثه پلاسکو و استقرار دوباره آنها کمک کنند.
شهیدزاده خاطرنشان کرد: بانک کشاورزی در این ساختمان دارای سه مشتری بوده که بحث حمایت از آنها را دنبال می کنیم، همچنین قرار شد که سندیکایی از چند بانک تشکیل دهیم که منابع بانک ها برای حمایت از آسیب دیدگان پلاسکو تخصیص مناسب تری داشته باشد و منابع بانک های دارای مشتری کمتر، به بانک های دیگر منتقل شود.
ادامه دارد…

همچنین بخوانید


همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا