خودروصنعت، معدن، تجارت

ساخت موتورسیکلت برقی تاشو

این روز‌ها تولید خودروهای برقی روز به روز در حال افزایش است، اما به تازگی یک موتورسیکلت برقی ساده هم به بازار آمده که می‌توان آن را تا زد و مانند ساک خرید با خود به همراه برد.

این موتور برقی یو جت نام دارد و چرخ عقب آن بر خلاف چرخ های عقب دیگر موتورسیکلت ها تنها به یک طرف بدنه اتصال دارد تا تازدن آن و جمع کردن این موتور ممکن شود.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از فارس، بخش عمده ای از بدنه این موتورسیکلت از آلیاژ منیزیم و همین طور فیبر کربن ساخته شده و چرخ های آن نیز فاقد تیوب است. قدرت موتور این موتورسیکلت ۴.۵ اسب بخار است و حداکثر مسافتی که موتور برقی یادشده بعد از یک بار شارژ می تواند طی کند ۱۵۰ کیلومتر است.

برای تولید تایرهای این موتور از فناوری تقویت شده نانو استفاده شده که عملکرد آن در جاده ها و در شرایط دشوار آب و هوایی را بهبود می بخشد. حداکثر سرعت این موتور برقی ۴۵ کیلومتر در ساعت است و لذا برای استفاده در داخل شهرها گزینه ای ایده آل محسوب می شود.

مدت زمان شارژ هر بسته از باتری های این موتور بسته به نحوه استفاده از ۱.۵ تا ۳ ساعت در نوسان است و البته در صورت استفاده از دوبسته باتری این زمان به ۳ تا ۶ ساعت افزایش می یابد. این موتور دارای بلندگوهایی برای پخش موسیقی به صورت وای – فای نیز هست و حدود ۹۰۰۰ دلار قیمت دارد.

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا