بین الملل

بورس اندونزی فروریخت/ساختمان بازگشایی شد

بورس سهام اندونزی که امروز به علت ریزش سقف آن که حدود ۱۲ نفر را مجروح کرد، تعطیل شده بود، برای جلسه تبادلات بعد از ظهر بازگشایی شد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از رویترز، بورس سهام اندونزی که امروز به علت ریزش سقف آن که حدود ۱۲ نفر را مجروح کرد، تعطیل شده بود، برای جلسه تبادلات بعد از ظهر بازگشایی شد. در بیانیه این بورس آمده است که تمامی کارکنان آن سالم هستند.

مدیر اجرایی ارشد بورس، تیتو سولیستیو در خارج از ساختمان مرکزی بورس در جاکارتا به خبرنگاران گفت: با صد درصد اعضای و کارکنان بورس تماس گرفته شده و همگی سالم و در امان هستند. سیستم بورس هم آسیب ندیده است.

یکی از کارکنان این بورس که شاهد ماجرا بوده است می‌گوید: نیم‌طبقه مشرف به لابی اصلی ساختمان بورس اندونزی امروز فرو ریخت و با سیلی از شیشه‌های خرد شده و سایر مصالح به ۱۲ نفر آسیب رساند.

این ساختمان قسمتی از سازه ۲ برجی است که در سال ۲۰۰۰ هدف بمب‌گذاری افراطی‌ها قرار گرفت. اما پلیس هرگونه امکان بمب‌گذاری در حادثه فرو ریختن سقف در روز دوشنبه را رد کرد.

مگا کاپور که در این ساختمان کار می‌کند و در زمان حادثه در لابی حضور داشت، می‌گوید: دال‌های بتنی شروع به ریزش کردند. گرد و خاک زیادی به هوا بلند شد و لوله‌ها ترکیدند و شیشه‌ها شکستند.

در زمان فرو ریختن سقف یک گروه از دانش‌آموزان دبیرستانی روی آن طبق قرار داشتند.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا