بانکبانک و بیمه

بانک ملی ایران میزبان بسیجیان سازمان‌های تابعه وزارت اقتصاد

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت امور اقتصادی و دارایی بر لزوم آمادگی همه بسیجیان برای مقابله با فتنه ها تاکید کرد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، علیرضا زمانی در همایش اعضای شورا و فرماندهان حوزه ها و پایگاه های تابعه مرکز مقاومت بسیج وزارت امور اقتصادی و دارایی که به همت حوزه مقاومت بسیج شهید مصطفی خمینی بانک ملی ایران در سالن حافظ این بانک برگزار شد، با بیان این که از صدر اسلام تا کنون، برخی روزها بسیار تعیین کننده و مهم بوده اند، گفت: ۹ دی یکی از همین روزهای مهم است، به طوری که مرز بین حق و باطل را مشخص می کند.

وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری، شناخت راه های دشمنی دشمن از شناخت خود دشمن مهم تر است و یکی از مهمترین وظایف ما در روزگار کنونی، شناخت دوست از دشمن است. زمانی با اشاره به حوادث اخیر در کشور، اظهار کرد: دشمنان از فضای اخیر استفاده کرده و با بهره مندی از سرمایه های هنگفت، اقداماتی را علیه امنیت کشور انجام دادند.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر این که بسیجیان باید برای چنین روزهایی به طور کامل هوشیار باشند، ادامه داد: بر اساس اسناد به دست آمده، تجمیع سه فتنه برای سال های آتی مدنظر دشمنان است که پیمان شکنان پس از انقلاب، آنهایی که به ولی فقیه اعتقاد ندارند و نفوذیان در دستگاه ها، پایه های این فتنه را تشکیل می دهند.

در ادامه، رضا رجبی جانشین فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز با تاکید بر لزوم آمادگی همه جانبه بسیجیان، گفت: خوشبختانه دوره ها و همایش های خوبی برای آموزش بسیجیان برگزار می شود.

وی افزود: فتنه، زمان و مکان نمی شناسد و دشمن از هر فرصتی برای تهدید استفاده می کند، از این رو مطالعه پیوسته دستورالعمل ها و آماده نگه داشتن نیروها در پایگاه های بسیج الزامی است. نادر اکبری وند جانشین فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید مصطفی خمینی بانک ملی ایران نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از عملکرد این حوزه، بر پایبندی همه کارکنان بانک ملی ایران به رهنمودهای مقام معظم رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا