خودروصنعت، معدن، تجارت

محصولات خودروساز یک‌ساله را بشناسید +تصاویر

شرکت خودروسازی کارمانیا در سال ۱۳۹۴ به عنوان نماینده و شریک کمپانی بی وای دی چین در ایران معرفی شد. چند ماه پس از معرفی خودروسازی کارمانیا به عنوان شریک کمپانی بی وای دی در ایران، شاهد بودیم که در نیمه دوم سال ۹۵ فاز اول خط تولید برند BYD در منطقه اقتصادی ارگ جدید بم آغاز به کار کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی، خودروسازی کارمانیا با احداث این خط توانست با ثبت رکوردی جدید در کوتاه ترین زمان ممکن میان عقد قرار داد تا آغاز تولید یعنی فاصله زمانی ۷ ماه از خاک تا کارخانه ای مجهز و آماده تولید انبوه را در تاریخ خودروسازی کشور ثبت کند.

آغاز تولید رسمی شاسی بلند BYD S6

 از زمستان ۱۳۹۵ تولید رسمی BYD S6 پس از تایید کارشناسان و مهندسان ارشد بی وای دی در بم آغاز شد.

*تولید دو هزار دستگاه BYD S6

 اکنون به یک سالگی شرکت خودروسازی کارمانیا در زمینه تولید و مونتاژ رسیدیم و این شرکت خودروساز در اولین سال فعالیت خود توانسته بیش از دو هزار دستگاه BYD S6 را روانه جاده های کشور کند و در این میان، فاز جدید کارخانه خود را برای تولید BYD F3 احداث کند.

* BYD F3در آستانه تحویل به مشتریان

خودروسازی کارمانیا از زمستان سال گذشته تا به امروز در کنار تولید و داخلی سازی بیش از ۲۰ درصد BYD S6، پیش فروش BYD F3 دنده ای و BYD S7 را آغاز کرده است.  این شرکت خودروساز خصوصی، تا چند هفته دیگر تحویل خودروهای دنده ای BYD F3 به مشتریان را آغاز می کند و تا پایان سال جاری می تواند دو محصول را در خط تولید خود داشته باشد.

*کسب رکورد دومین شرکت برتر خودروساز در زمینه رضایت مشتریان

وقتی به روند فعالیت کارمانیا نگاه می کنید، در مدت زمان کوتاه تری نسبت به رقبا، مدیران این شرکت توانسته اند تا افزایش تولید را طبق گزارش های وزارت صنعت، معدن و تجارت ثبت کنند. همچنین کسب رکورد دومین شرکت برتر خودروساز در زمینه رضایت مشتریان از جانب ISQI ، اتفاقی است که در کمتر از یک سال برای خودروسازی کارمانیا اتفاق افتاده است. مدیران این شرکت برنامه دارند که تا پایان سال جاری، تمام مراکز استان های کشور را مجهز به نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش بی وای دی کنند و در سال دوم تولید به آمار حداقل هفت هزار دستگاه در سال برسند.

  با توجه به اینکه در حال حاضر BYD S6 بر روی خط تولید است و BYD F3 هم در روزهای نزدیک به تولید انبوه به سر می برد و از طرفی در بهار ۹۷، تولید BYD S7 هم در کشور آغاز می‌شود، بعید نیست که خودروسازی کارمانیا بتواند تا ابتدای زمستان سال ۹۷ به این رکورد دست پیدا کند.

در نیمه دوم سال ۱۳۹۵، شاهد آن بودیم که مدیرعامل خودروسازی کارمانیا تفاهم نامه مشترکی را در کمپانی بی وای دی با حضور مدیران ارشد این خودروساز به امضا رساندند تا دانش فنی خودروهای برقی و هیبرید بی وای دی به ایران انتقال پیدا کند. در راستای همین هدف، سال ۹۶ با اتفاقاتی شروع شد که نشان داد، این خودروساز خصوصی اهداف بلندی در زمینه عرضه، تولید و مونتاژ خودروهای تمام الکتریکی در کشور دارد. خودروسازی کارمانیا پس از معرفی خودروی تمام برقی BYD e6 تست های جاده ای این خودرو را آغاز کرد و بعد از آن، اتوبوس برقی BYD K9 را برای انجام تست به شهرهایی چون تهران، شیراز و… ارسال کرد. بی وای دی به عنوان بزرگترین خودروساز الکتریکی جهان شناخته می شود که بازار هدف محصولات آن آمریکایی شمالی و جنوبی، اروپا و آسیا است . در حال حاضر فروش محصولات برقی بی وای دی چند سالی است که در بازار جهانی آغاز شده و این برند خط تولید محصولات برقی خود را در ایالات متحده آمریکا راه اندازی کرده است. برای همین شرکت خودروسازی کارمانیا درنظر دارد تا در کنار تولید خودروهای بنزینی بی وای دی ، عرضه و تولید محصولات برقی و هیبریدی این خودروساز مطرح بازار چین و جهان را در ایران آغاز نماید.

برای مشاهده تصاویر و کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

شرکت کارمانیا

شرکت کارمانیا

شرکت کارمانیا

شرکت کارمانیا

شرکت کارمانیا

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا