بورسبورس کالا

رشد ۱۹ درصدی ارزش معاملات بورس کالای ایران

طی هفته اخیر، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۲۰۳ هزار و ۹۸۶ تن انواع کالا به ارزش ۶ هزار و ۵۳۹ میلیارد ریال معامله شد.در این تالار، یک هزار و ۹۰۰ تن آلومینیوم، ۱۹۵ هزار و ۴۵۵ تن فولاد، ۵ هزار و ۵۳۰ تن مس، یک هزار تن سیمان، ۸۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۲۱ تن کنسانتره فلزات گرانبها و همچنین ۲۰ کیلوگرم طلا از سوی مشتریان خریداری شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از بورس کالای ایران، طی هفته اخیر، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۲۰۳ هزار و ۹۸۶ تن انواع کالا به ارزش ۶ هزار و ۵۳۹ میلیارد ریال معامله شد.در این تالار، یک هزار و ۹۰۰ تن آلومینیوم، ۱۹۵ هزار و ۴۵۵ تن فولاد، ۵ هزار و ۵۳۰ تن مس، یک هزار تن سیمان، ۸۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۲۱ تن کنسانتره فلزات گرانبها و همچنین ۲۰ کیلوگرم طلا از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۲۹۴ هزار و ۹۶۳ تن انواع کالا به ارزش ۵ هزار و ۷۵۲ میلیارد ریال به فروش رسید. در این تالار، ۱۰۰ هزار و ۴۳۹ تن قیر، ۴۹ هزار و ۴۵۶ تن مواد پلیمری، ۸۸ هزار تن وکیوم باتوم، ۳۱ هزار تن لوب کات، ۲۰ هزار و ۹۳۹ تن مواد شیمیایی، ۲ هزار و ۹۸۰ تن گوگرد، ۶۲۰ تن عایق رطوبتی، یک هزار تن سلاپس واکس و همچنین ۵۲۹ تن روغن پارافین واکس سنگین خریداری شد.

همچنین بخوانید

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران هم طی هفته مذکور، شاهد معامله ۱۰۲ هزار و ۵۳۳ تن انواع کالا به ارزش بیش از یک هزار و ۱۶ میلیارد ریال بود؛ در این تالار داد و ستد ۷۰ هزار و ۷۵۰ تن گندم، ۲۵۷ هزار قطعه جوجه یک روزه، ۲۹ هزار و ۱۸۲ تن ذرت، یک هزار و ۸۰۰ تن روغن خام، ۴۴۵ تن مرغ منجمد و ۱۰۰ تن شکر مشاهده شد.

منبع

بورس کالای ایران

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا