بانکبانک و بیمه

بیشترین سهم پرداخت تسهیلات رونق تولید به بانک صنعت و معدن رسید

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: بانک صنعت و معدن با ۶ مورد بیشترین سهم را در پرداخت تسهیلات درقالب طرح رونق تولید در ۱۰ ماهه نخست امسال داشت.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، یدالله صادقی در دهمین جلسه کارگروه رفع موانع تولید که با حضور محمد امامی امین معاون استاندار و سایر مسئولان برگزار شد، افزود: طی ۹ ماهه سال‌جاری ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای رونق تولید واحدهای صنعتی به طور مستقیم از طریق بانک‌ها پرداخت شده است.

صادقی با تاکید بر لزوم توجه به رفع مشکلات بخش تولید و اشتغال، افزود: در قالب ستاد تسهیل رفع موانع تولید مشکلات ۲۴۳۵ شرکت‌ متقاضی در سال‌های ۹۴ و ۹۵ و ۶۴۶ مورد در سال جاری بررسی شد.

وی ادامه داد: ستاد در سال‌های ۹۴ و ۹۵، ۳۱۷ جلسه و در ۹ ماه نخست سال جاری ۱۴۶ جلسه برگزار کرده است و مصوبات اجرایی در مجموع ۱۸۱۷ بوده که ۱۲۸۸ در سال‌های ۹۴ و ۹۵ و ۵۲۹ مورد در سال جدید به مرحله اجرا رسیده است.

صادقی با بیان اینکه این مصوبات عمدتاً در حوزه امور مالیاتی بوده‌اند، اظهار کرد: برطرف کردن معضلات تأمین اجتماعی و پرداخت مستقیم تسهیلات بانک‌ها به واحدهای صنعتی از دیگر مواد عمده مصوبات هستند.

تعداد پرونده سامانه بهین ‌یاب در سال‌جاری را ۱۳مورد با اعتبار ۱۷۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: پرونده‌های انتقالی از سال ۹۵ به امسال نیز ۱۹۶ مورد بوده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا