خودروصنعت، معدن، تجارت

سایپا سلیقه مشتریان خود را ارتقا داده است

مدیرکل صدا و سیمای استان اصفهان گفت: سایپا با ارتقای همه جانبه محصولات خود، سطح توقع و سلیقه مشتریان را تغییر داده و انتظارات را افزایش داده است.

به گزارش سایپا نیوز؛ مسعود احمدی در جریان برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی خودرو در استان اصفهان و در بازدید از غرفه گروه سایپا اظهارکرد: سایپا با جهش تولید از پراید به مجموعه ای از خودروهای جدید و متنوع توانست نیازهای بازار را در بخش های گوناگون پاسخ دهد.

وی با اشاره به اهمیت صنعت و تولید داخل افزود: از آن جایی که شاهد وجود رقابت در بازار خودرو هستیم، حجم عظیمی از خودروهای متنوع خارجی در کشور وجود دارند که اگر تولیدکنندگان داخلی برنامه های خود برای تولید رقابتی را عملیاتی کنند با حمایت مردم و مصرف کنندگان می توانند در این بازار به فعالیت خود ادامه دهند..
وی تصریح کرد: سایپا در حوزه ایمنی محصولات خود توانست سرمایه گذاری های گسترده ای انجام داده و جایگاه محصولات خود را ارتقا دهد.
مدیرکل صدا و سیمای اصفهان در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان این مطلب که مسائلی همچون ایمنی، کیفیت، تنوع محصول و توجه به تولید از جمله حوزه هایی است که در سایپا مورد توجه قرار دارد خاطرنشان کرد: در صورت ادامه رویه کنونی، شاهد شکل گیری یک سازمان نمونه در کشور با برخورداری از استانداردهای بین المللی خواهیم بود.
احمدی گفت: محصولاتی که گروه سایپا در نمایشگاه اصفهان در معرض دید بازدیدکنندگان و علاقه مندان قرارداده به خوبی می توانند نیازهای مختلف بازار را تحت پوشش قرار دهند.
مدیرکل صداو سیمای استان اصفهان همچنین در جریان بازدید از غرفه گروه خودروسازی سایپا باحضور در غرفه شرکت سایپایدک خاطرنشان کرد: امروز می توان گروه سایپا را یک سازمان فرهنگی و رسانه ای دانست که در آن موضوع مشتری مداری و توجه به نیاز دارندگان محصولات این مجموعه مورد توجه قرار دارد.
وی استفاده از فناوری های روز را شاخصه اصلی فعالیت های سایپایدک دانست و افزود: استفاده از پایگاه های اینترنتی، شبکه های مجازی و فناوری های نرم افزاری جهت ارائه خدمات به مشتریان توسط سایپایدک نشان می دهد که این مجموعه با درک و شناخت صحیح از موضوع رسانه، از این ابزار مهم برای فعالیت های خود و ارایه خدمات مورد نیاز مردم استفاده می کند.

همچنین بخوانید
منبع

سایپانیوز

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا