بورسبورس اوراق

توضیح بورس تهران درباره تجمع امروز سهامداران کنتورسازی

با توجه به سابقه رفتار هیجانی تعدادی از سهامداران این شرکت و به منظور حفظ آرامش بیش از ۱۰۰ معامله گر شرکت های کارگزاری و تعداد زیادی از سرمایه گذاران حقیقی حاضر در تالار، از ورود این افراد به تالار حافظ ممانعت به عمل آمد و ورود و خروج سایر افراد برای پیگیری فعالیت های اداری با نظارت انتظامات در جریان است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس تهران درباره تجمع امروز تعدادی از سهامداران کنتورسازی و آغاز مرحله دوم خرید سهام توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، حمید روح بخش درباره تجمع امروز برخی سهامداران شرکت کنتورسازی ایران در مقابل تالار بورس و اعلام خرید ۸ هزار تومانی سهام و برنامه باز خرید حدود ۳ هزار تومانی هر سهم گفت: با توجه به سابقه رفتار هیجانی تعدادی از سهامداران این شرکت و به منظور حفظ  آرامش بیش از ۱۰۰ معامله گر شرکت های کارگزاری و تعداد زیادی از سرمایه گذاران حقیقی حاضر در تالار، از ورود این افراد به تالار حافظ ممانعت به عمل آمد و ورود و خروج سایر افراد برای پیگیری فعالیت های اداری با نظارت انتظامات در جریان است.

همچنین بخوانید

وی ادامه داد: مرحله دوم خرید سهام “آکنتور” از چهارشنبه گذشته آغاز و تا چهارشنبه این هفته به مدت ۶ روز کاری ادامه دارد و سهامدارانی که مایل به فروش سهام هستند باید به کارگزاری های عضو بورس تهران در سراسر کشور مراجعه کرده و دستور فروش حداکثر ۳ سهم و فرم تعهد نامه واگذاری سهام را تکمیل کنند.

به گفته روح بخش، در مرحله اول خرید سهام آکنتور بیش از ۳ میلیون سهم خریداری شد که بیش از ۲۰۰۰ کد اقدام به فروش کردند و ۱۴۲۶ سهامدار از ترکیب سهامداری این شرکت خارج شدند.

منبع

SENA

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا