انرژی

شبکه برق کشور کاملا پایدار است/تنها ۵ روستا مشکل خاموشی دارند

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: با پیگیری‌های انجام شده در حال حاضر شبکه برق کشور کاملا پایدار است و تنها در آذربایجان شرقی پنج روستا مشکل خاموشی دارند.

محمودرضا حقی‌فام در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که نیروهای برقی به دنبال این هستند به سرعت مشکل پنج روستای باقی‌مانده برطرف شود، اظهار کرد: در مجموع مشکل حادی برای برق‌رسانی در سطح کشور وجود ندارد.

وی ادامه داد: به دلیل وجود بارندگی نیروهای برقی و اکیپ‌های عملیاتی در شرق کشور در حالت آماده باش قرار گرفته‌اند تا اگر مشکلی در آن مناطق ایجاد شد بتوانیم در سریع‌ترین زمان ممکن مشکل پیش آمده را برطرف کنیم.

همچنین بخوانید

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر در خصوص آخرین وضعیت برق رسانی در استان تهران اظهار کرد: موارد خاموشی در شهر به صورت طبیعی اتفاق می‌افتد، اما این‌که خاموشی ناشی از برف داشته باشیم در حال حاضر وجود ندارد و در پایتخت نیز هیچ قطعی برقی به علت بارش برق و حوادث ناشی از آن گزارش نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا باز هم امکان دارد درختان به شبکه برق آسیب وارد کنند، ادامه داد: تا دیشب نگران این مساله بودیم، اما در حال حاضر شرایط هوا به گونه‌ای است که پیش بینی می‌شود تا بعد از ظهر قسمتی از برف‌ها از بین برود و شرایط عادی به وجود آید.

انتهای پیام  

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا