بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

مشاهده موجودی کارت‌های عضو شتاب با آپ

مشاهده موجودی حساب تمامی کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب، از هفتم بهمن ماه ۱۳۹۶ فقط در اپلیکیشن آپ فعال شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، این امکان در حالی از سوی اپلیکیشن آپ به کاربران ارائه شده که اپلیکیشن شرکت آسان پرداخت بیشترین کاربر را در بین دیگر اپلیکیشن های فعال در حوزه پرداخت دارد و همچنین درآمار های شرکت شاپرک بیشترین درصد پرداخت موبایلی کشور به خود اختصاص داده است.

این اپلیکیشن برای اولین بار با ارائه خدماتی مانند کارت به کارت، خرید بلیت قطار، خرید انواع بیمه‌نامه و خدمات متنوع دیگری توانسته جای خود را در گوشی بیش از ۱۳ میلیون کاربر باز کند و به یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن‌های کشور تبدیل شود. علاقه‌مندان برای دریافت لینک دانلود اپلیکیشن آپ در نسخه‌های اندروید و IOS می‌توانند به وب‌سایت http://۷۳۳.ir مراجعه کنند.

بر اساس این گزارش، در بخشنامه ای که بانک مرکزی در دوم آبان ماه به شبکه بانکی ابلاغ کرد از شنبه ۷ بهمن ماه مجوز اعلام مانده حساب در اپلیکیشن های موبایلی صادر شد و شرکت آسان پرداخت مرحله اول این فرآیند را در روز شنبه مورخ ۷ آبان ماه در اپلیکیشن آپ اجرایی کرد. بدین صورت که مانده حساب هر تراکنش موفق در این اپلیکیشن نمایش داده می شد واز امروز در ۹ آبان ماه به فاصله دو روز از صدور این بخشنامه گزینه موجودی کارت به خدمات ارائه شده در  اپلیکیشن آپ با کارمزد ۱۲۰۶ که از سوی بانک صادر کننده کارت اخذ می شود، اضافه شد.

منبع

ایبِنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا