خودروصنعت، معدن، تجارت

استقبال گسترده بوشهری ها از محصولات سایپا در نخستین روز نمایشگاه خودرو

مردم استان بوشهر و شهروندان این شهر از محصولات گروه خودروسازی سایپا در نخستین روز نمایشگاه خودرو، قطعات و ‌صنایع وابسته بوشهر استقبال کم نظیری به عمل آوردند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، به نقل از سایپا نیوز، حضور مردم بوشهر از ابتدای آغاز به کار دومین نمایشگاه خودرو، قطعات و صنایع وابسته این شهر در غرفه گروه خودروسازی سایپا کم نظیر بوده و استقبال از محصولات سایپا بسیار چشمگیر است.

براساس این گزارش، مردم در جریان بازدید از غرفه گروه سایپا، تنوع محصولات سایپا را بسیار جالب ارزیابی می کنند.
یکی از شهروندان در گفتگو با خبرنگار سایپانیوز گفت: سایپا قبلا بیشتر با پراید و نیسان وانت شناخته می شد ولی در سال های اخیر با توجه به تولید خودروهای سواری در مدل های مختلف، شرایط بسیار متفاوت شده و سایپا تقریبا” برای اغلب مردم با درآمدهای مختلف خودرو تولید می کند و تنوع محصولات این خودروساز بسیار ارزشمند است.
بانوی شاغلی که به اتفاق فرزندان از غرفه سایپا بازدید می کرد، گفت: شرایط متنوع فروش سایپا برای کارکنان این امکان را ایجاد می کند تا همه افراد شاغل و کارکنان سازمان های دولتی و بخش خصوصی بتوانند صاحب خودرو شوند.
یکی از کسبه های شهر بوشهر اعتقاد داشت که سایپا علاوه بر تولید خودروهای اقتصادی، خودروهای لوکس و با امکانات بیشتر هم تولید می کند که سراتوی آپشنال با توجه به کیفیت بالا و‌ امکانات مناسب، پاسخگوی نیاز مشتریانی است که احیانا” به دنبال خودروهای وارداتی هستند و سراتوی سایپا با وارداتی های بازار خودرو قابل رقابت است و از اینکه می بینیم خودروساز داخلی، محصولی باکیفیت و قابل رقابت با خودروهای روز دنیا تولید می کند، به ایرانی بودن خودمان بیشتر می بالیم.
یک جوان بوشهری که همراه با دوستانش از غرفه سایپا بازدید می کرد در گفتگو با خبرنگار سایپانیوز گفت: سایپا سلیقه جوانان را به خوبی پوشش داده است و جوان هایی که توان خرید کمتری دارند، تیبا ۲ را خریداری می کنند و آن هایی که توان مالی بالاتری دارند، می توانند از خودروهای هاچ بک تولیدی شرکت پارس خودرو استفاده کنند و این تنوع محصول در رده های قیمتی مختلف، قابل تقدیر است.
مرد میانسالی که به دنبال خودروی اس یو وی شهری بود با دیدن خودروهای خانواده چانگان عنوان کرد: اغلب کسانی که خودروی Cs35 را از سایپا خریداری کردند، از عملکرد و امکانات این خودرو با توجه به قیمت مناسب آن بسیار راضی هستند.
گفتنی است بیشتر بازدید کنندگان نمایشگاه خودرو بوشهر، تنوع محصولات و خدمات پس از فروش سایپا را بسیار مناسب ارزیابی کردند و معتقد بودند که برند سایپا در بین مردم این استان از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
گفتنی است دومین نمایشگاه خودرو، قطعات و‌ صنایع وابسته بوشهر از ۱۰ تا ۱۳ بهمن ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های این شهر دایر است و ساعت بازدید ۱۷ تا ۲۲ می باشد.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا