انرژیبانک

بدقولی بانک ملت باعث پرداخت نقدی بنزین در جایگاه‌های سوخت شد + فیلم

رئیس جایگاه‌داران سوخت عنوان کرد:

رئیس جایگاه‌داران سوخت گفت: به دلیل بدقولی بانک ملت، جایگاه‌داران با قطع کردن دستگاه‌های کارت خوان جایگاه‌های سوخت فقط وجه بنزین را نقدا دریافت می‌کنند و به هیچ عنوان کارت بانکی نمی‌پذیرند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، بیژن حاج محمدرضا در گفتگو با شبکه خبر با اشاره به اینکه واریز با تاخیر پول از طریق کارت‌های اعتباری و دستگاه‌های پوز به حساب جایگاه‌داران سوخت موجب ایجاد مشکلات برای مردم و جایگاه‌داران شده است، افزود: به دلیل مشکلاتی که با بانک‌ها داریم ناچار به اتخاذ این تصمیم شدیم و از این پس جایگاه‌ها فقط در قبال دریافت پول نقد بنزین تحویل می‌دهند.

رئیس جایگاه‌داران سوخت با بیان اینکه این موضوع یک زخم کهنه‌ای است که از قبل با بانک ملت داشتیم، افزود: کیف پول چایگاه ها مربوط به بانک ملت است و قرار ما با بانک ملت این بوده که در پایان هر روز وجوه خرید فرآورده های به حساب جایگاه‌داران منظور شود. اما متاسفانه چون این وجود در پایان هر روز واریز نمی شد

حاج محمدرضا گفت: بدلیل اینکه نهایتا باید ظرف ۴۸ ساعت با شرکت پخش فراورده‌های نفتی تسویه حساب کنند، با وجود اخطارها و تذکرات فراوان، متاسفانه بانک ملت توجهی نکرد و عملا ایجاد مشکل کرد. درصورتی که جایگاه‌های سوخت با بانک‌های دیگر در ارتباط هستند و مشکلی با آن‌ها ندارند و مشکل اساسی ما با بانک ملت است و این رفتار مغایر با توافقی است که با بانک ملت داشتیم.

رئیس جایگاه‌داران سوخت در ادامه افزود: بانک ملت بر اساس توافق باید لیتری ۲هزارتومان بابت هر تراکنش به ما اضافه پرداخت کند که متاسفانه سالهاست فراموش کرده‌اند برای همین تنها راهی که برای ما باقی مانده خرید فقط بصورت نقدی انجام گیرد.

بیژن حاج محمدرضا در پاسخ به این سوال که آیا این تصمیم شما باعث ایجاد صف‌های طولانی در جایگاه‌های سوخت نمی‌شود، گفت: با این شیوه پرداخت‌ها، جایگاه‌ها به دلیل ناتووانی دتسویه حساب با شرکت ملی پخش تعطیل می شوند. بنابراین راه دیگری غیراز فروش نقدی ویا حل این مسئله وجود ندارد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا