بانک و بیمهطلا و ارز

یک نماینده مجلس: تاثیر دلالان بر بازار ارز بیشتر از وزیر اقتصاد است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به وضعیت آشفته بازار ارز گفت: به نظر می رسد تاثیر دلالان ارز بر بازار ارز بیشتر از وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی آرمان اقتصادی، حمیده زرآبادی در تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس اظهار داشت: همواره تاکید می شود صادرات باید محور اقتصاد کشور قرار بگیرد، اما تا زمانی که بازار ارز آشفته است چگونه می توان صادرات را تقویت کرد؟

زرآبادی همچنین با انتقاد از تعدیل نیروهای باسابقه گفت: متاسفانه نیروهای کار با ۱۵ سال سابقه کار تعدیل می شوند و تعدیل نیروهای کار با بیش از ۱۵ سال سابقه با کدام قانون انسانی، عرفی و شرعی انطباق دارد؟

نماینده قزوین و آبیک در مجلس با اشاره به حوادث و اعتراضات اخیر مردم، عنوان کرد: گروه های سیاسی حق مطالبه مردم را سر دادند اما نباید این موضوع به شعار نخ نما شده تبدیل شود و در میدان عمل باید ثابت شود که صدای مردم را می شنویم و پیگیر مطالبات آنها هستیم.

زرآبادی با اشاره به عقب افتادن حقوق کارگران خطاب به وزرای صنعت و کار اظهار داشت: کارگران تا چه زمانی باید صورتشان را با سیلی سرخ کنند و در وزارتخانه و مجلس حقوق حقه خود را پیگیری کنند؟

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا