بانکبانک و بیمه

قدردانی وزیر نیرو ونماینده مردم سیرجان در مجلس از بانک صنعت ومعدن

وزیر نیرو و حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس در مراسم افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی سمنگان از حمایت های همه جانبه بانک صنعت و معدن در راستای رونق تولید و اشتغال کشور قدردانی کرد.

همچنین بخوانید
به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، وزیر نیرو در مراسم افتتاح این طرح از مساعدت و پیگیری بانک صنعت و معدن در اجرا و به بهره برداری رساندن طرح یاد شده که رکورد سریعترین دوره ساخت و اجرای یک طرح نیروگاهی با مدت ۳۳ ماه را شکسته است تقدیر کرد.
نماینده مردم سیرجان و بردسیر نیز اجرای این طرح را مرهون حمایت همه جانبه مدیریت و مجموعه بانک صنعت و معدن دانست و آن را نشان دهنده نقش این بانک در توسعه کشور توصیف کرد.
نیروگاه یاد شده با ظرفیت ۴۸۴ مگاوات در هر شیفت کاری و با تسهیلات ۲۰۰ میلیون یورویی بانک صنعت و معدن با بهره گیری از توان متخصصین داخلی(شرکت مدیریت پروژه های نیروگاهی ایران – مپنا) وارد مدار برق سراسری کشور شد.
اشتغالزایی مستقیم این طرح ۱۲۲ نفر می باشد و نقش مهمی در تامین برق صنایع بزرگ استان کرمان را دارد. گفتنی است، در طول چند سال گذشته بانک صنعت و معدن نقش به سزایی در تامین مالی پروژه های نیروگاهی کشور داشته که ۳۰۰۰ مگاوات از تولید پروژه های تامین مالی شده وارد مدار برق سراسری شده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا