ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

‌وزیر ارتباطات با امام جمعه یزد دیدار کرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با آیت الله ناصری یزدی دیدار کرد.

‌به گزارش آرمان اقتصادی-منطقه یزد،«محمدجواد آذری جهرمی» در جریان سفر خود به استان صبح امروز با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، با آیت‌الله «محمدرضا ناصری یزدی» دیدار و گفت‌و‌گو کرد‌.

امام جمعه یزد در این دیدار به بیان خاطراتی از دوران تبعید حضرت امام خمینی(ره) در ترکیه، نجف و پاریس پرداخت و گفت: امام خمینی(ره) با اخلاص و نیت خدایی، زمینه پیروزی انقلاب اسلامی ایران را فراهم کرد‌.

همچنین بخوانید

وی با اشاره به ابزارهای مخابراتی و ارتباطی که در دوران انقلاب وجود از آنها استفاده می‌شده است، افزود: در آن دوران، امام خمینی(ره) با بهره‌گیری از وسایل ارتباطی و مخابراتی پیام خود را به ایران منتقل کرد‌.

نماینده ولی فقیه در استان دوران حضور امام خمینی(ره) در پاریس را دوران جهانی شدن انقلاب ایران دانست و گفت: در این دوران امام خمینی(ره) توجه همه جهانیان را به موضوع انقلاب اسلامی ایران منعطف کرد و خبرنگاران حاضر هم به انعکاس اخبار و تصاویر این حضور پرداختند و جهان آماده این انقلاب شد‌.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا