بورسبورس اوراق

برنامه‌ای برای خرید سهام شرکت ذوب‌آهن اصفهان نداریم/ تامین مالی ۵میلیارد یورویی طرح توسعه فولاد هرمزگان از ایتالیا

 

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان تاکید کرد: در حال حاضر برنامه‌ای برای خرید سهام شرکت ذوب آهن اصفهان نداریم. فاینانس قرارداد طرح توسعه فولاد هرمزگان از طریق ایتالیا و در قالب بسته ۵ میلیارد یورویی و با بیمه ساچه تامین می‌شود.

 

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از ماین‌نیوز، بهرام سبحانی درباره اظهارات اخیر برخی نمایندگان مجلس مبنی‌بر برنامه فولاد مبارکه برای خرید سهام ذوب‌آهن با وجود تکذیب چند باره وی گفت: حتی وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در این باره صحبت‌هایی داشتند مبنی‌بر اینکه ما در این زمینه ورود داشته باشیم. در حال حاضر در این باره برنامه‌ای نداریم و در حال بررسی هستیم. البته بنده بارها گفته‌ام اگر شرکت ذوب‌آهن کمک بخواهد ما کمک خواهیم کرد تا مسائل آن حل شود و این کمک صرفا به معنای خرید سهام نیست.

او همچنین درباره آخرین وضعیت از مذاکرات انجام شده برای خرید فولاد اکسین گفت: اتفاق جدیدی در این باره رخ نداده و همچنان در حال مذاکره و برگزاری جلسات هستیم. تاکنون توافقی حاصل نشده است.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با اشاره به اجرای طرح توسعه فولاد هرمزگان و قراردادی که با SMS به امضا رسیده است، افزود: قرارداد این طرح توسعه امضا شده و در مراحل تهیه فاینانس قرار دارد. فاینانس این قرارداد از طریق ایتالیا و در قالب بسته ۵ میلیارد یورویی و با بیمه ساچه تامین می‌شود.

 

منبع

ماین نیوز

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا