انرژی

بررسی ایستایی سازه ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو تا ۲۴ ساعت آینده

سخنگوی سازمان آتش نشانی از بررسی ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو از نظر ایستایی و سازه تا ۲۴ ساعت آینده خبر داد.

به گزارش آرمان اقتصادی، جلال ملکی با حضور در جمع خبرنگاران به تشریح مصوبات جلسه صبح امروز مسئولان دخیل در امر اطفای حریق ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو پرداخت و گفت: دقایقی قبل این جلسه به پایان رسید و این جلسه مصوباتی داشته است.

وی با بیان اینکه در این جلسه مقرر شد که حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت وضعیت ایمنی ساختمان نور حرارتی توسط کارشناسان امر سنجیده شود، اظهارکرد: ساختمان باید از نظر سازه ایستایی و ایمنی مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین بخوانید

ملکی با اشاره به اینکه در صورتی‌که کارشناسان ذیصلاح ایمنی ساختمان را از نظر سازه و ایستایی تایید کنند ساکنان می‌توانند به منطقه برگردند اما اگر ایستایی سازه تایید نشود ساکنان نیز نمی‌توانند به منطقه بازگردند، گفت: نوع رفتار ساختمان در خصوص بازگشت ساکنان به منطقه موثر است.

وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه جلسه انشعابات ساختمان‌های اطراف وصل خواهد شد اما انشعابات ساختمان اصلی تا اطلاع ثانوی قطع خواهد بود،اظهارکرد: خدمات انتظامی و پلیس راهور نیز کماکان تا پایان عملیات ادامه خواهد داشت همچنین مقرر شده است که اورژانس نیز در محل حاضر باشد.

ملکی با اشاره به اینکه اطفای حریق انجام شده است و آتش نشانان در حال لکه گیری هستند، گفت: تا پایان امروز عملیات لکه گیری به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام

 

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا