بانکبانک و بیمه

بسته اعتباری بانک سامان ویژه صنف موادغذایی


بانک سامان به‌منظور پاسخ‌گویی به نیازهای اعتباری صاحبان کسب‌وکار در صنوف مواد غذایی و رستوران، بسته اعتباری «پیوند» را ویژه فعالان این صنوف طراحی و عرضه کرد.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (ECOIDEAL)، در حاشیه کنگره جهانی صنعت رستوران که ۱۶ تا ۱۸ بهمن ماه ۹۶ در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد، این بسته اعتباری به فعالان صنعت رستوران معرفی شد.

براساس این گزارش، تمام فروشندگان مواد غذایی و اعضای اتحادیه‌های مرتبط با این صنف همچون اتحادیه‌های خواربار، لبنیات، غلات و حبوبات و بنکداران مواد غذایی که مجوز کسب معتبر اتحادیه‌های مرتبط را داشته باشند، می‌توانند از این بسته اعتباری بهره‌مند شوند.
این گزارش می‌افزاید، سقف تسهیلات این بسته اعتباری، بسته به وضعیت مالکیت محل کسب و کار متقاضی تا بیست میلیارد ریال است که با توجه به حجم فروش یا گردش حساب به متقاضیان پرداخت می‌شود.
این گزارش حاکی است، این تسهیلات به فعالان صنف مواد غذایی که مالک ملک یا سرقفلی محل کسب بوده یا محل کسب آنها به صورت استیجاری باشد، پرداخت می‌شود.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شعب بانک سامان در سراسر کشور مراجعه کنند یا با مرکز سامان ارتباط به شماره ۶۴۲۲-۰۲۱ تماس بگیرند.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا