بانکبانک و بیمه

مهم ترین ماموریت بانک مهر اقتصاد


معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد در بازدید از شعب استان هرمزگان، ضمن گفتگو و تبادل نظر با همکاران از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (ecoideal)، جواد حاجی مزدارانی- معاون امور مناطق بانک- در این بازدید گفت: استان هرمزگان به لحاظ موقعیت مناسب اقتصادی و تجاری، می تواند در زمینه جذب منابع و سرمایه گذاری در زمینه های مختلف، موفق تر از گذشته باشد.

حاجی مزدارانی با تاکید بر رعایت صرفه و صلاح ذینفعان در فعالیت های بانک، افزود: رعایت موازین شرع و احکام اسلامی در عملیات بانکی باید سرلوحه تمامی اقداماتمان باشد و این مهم را همواره در تصمیم گیری های خود مد نظر قرار دهیم.
وی با بیان اینکه تخصیص بهینه منابع موجب رونق اقتصاد می شود و در نهایت این رونق از ایجاد تورم در جامعه جلوگیری خواهد کرد، گفت: رونق اقتصادی رابطه مستقیم در پرداخت تسهیلات هدفمند در بخش تولید و اشتغال پایدار دارد لذا یکی از مهم ترین ماموریت ما کمک به رونق اقتصادی می باشد.
معاون امور مناطق با تاکید بر بازاریابی مصارف، خاطر نشان کرد: به منظور افزایش بهره وری و کاهش حجم کاری شعب در بازه زمانی کوتاه مدت و میان مدت باید پرداخت تسهیلات کلان را در دستور کار قرار دهیم.
در ادامه بهزاد شمس الدینی – رئیس اداره امور شعب استان هرمزگان نیز گزارشی از عملکرد استان در حوزه های منابع ، مصارف و معوقات ارائه کرد و گفت: انشاءا… با تلاش های همکاران شاهد رشد استان در شاخص های بهره وری و عملکردی باشیم.
گفتنی است معاون امور مناطق و هیات همراه در این سفر با حضور در جشنواره فرهنگی عترت کارکنان استان ضمن تشکر از همراهی خانواده بزرگ مهر اقتصاد گفت: این همراهی و از خودگذشتگی همسران بسیار قابل تقدیر است و ما این حمایت ها را ارج می نهیم.
مزدارانی افزود: نیروی کار سالم سرمایه اصلی بانک محسوب می شود لذا اطمینان داریم با همراهی همیشگی خانواده ها، این سرمایه گرانقدر برای بانک محفوظ خواهد ماند.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا